MÀLAGA AL COR
Melanie Griffith se'n recorda de la Setmana Santa
L'exdona d'Antonio Banderas li agraeix a l'actor que li mostrés durant anys aquesta tradició
Dunt molts anys, Melanie Griffith va ser una de les més il·lustres visitants de la Setmana Santa malaguenya. No faltava mai a la cita acompanyant Antonio Banderas. Es deixava veure amb ell als peus dels trons i al balcó al carrer de Larios. Ara és Banderas qui li mostra a la seva nòvia Nicole Kimpel i als pares d’ella la tradició que ell viu com a majordom de la confraria de María Santísima de Lágrimas y Favores.
Però Melanie no ha oblidat aquells moments de fervor, encens i ciris i ha penjat al seu compte d’Instragran un vídeo del Cautivo a Màlaga i un missatge en què agraeix al seu ex el fet d’haver-li ensenyat aquesta tradició. «El Cautivo a Màlaga. Setmana Santa 2017. Records inoblidables. Amor. Gràcies, Antonio», ha escrit des de la distància.
L’actriu, de 59 anys, es va referir fa uns dies a la revista 'Porter', en la seva primera entrevista en molt de temps, al motiu de la seva ruptura amb Banderas: «Em sentia encallada en el meu matrimoni amb Antonio. Part de la raó per la qual el meu matrimoni es va acabar és perquè personalment m’hi vaig quedar atrapada. No deixaré que això torni a passar, vull disfrutar de la vida, vull poder fer el que vulgui».
"PORTO UNA VIDA SOLITÀRIA"
L’actriu assegura que els seus fracassos matrimonials –abans va estar casada amb Don Johson i Steven Bauer– li fan recelar dels homes. «Porto una vida solitària. Ara soc tímida amb els homes, molt reticent. No he conegut ningú en els gairebé dos anys que estem divorciats», confessa.
Melanie Griffith i Antonio Banderas van anunciar el seu divorci el juny del 2014, després de 18 anys de matrimoni. En un comunicat, l’actor va exposar que la seva relació acabava de mutu acord i al cap d’un temps de reflexió. Tots dos van decidir repartir-se tots els diners guanyats des del rodatge de La màscara del Zorro, junt amb un dibuix a llapis de Picasso i una obra de Diego Rivera. Aleshores, ell ja havia conegut Nicole Kimpel al Festival de Cannes.
Notícies relacionadesMalgrat el divorci, tots dos mantenen una relació cordial. L’actor va explicar fa uns dies, al Festival de Màlaga, que la seva ex dona li truca «pràcticament cada dia» des que al gener va patir un infart i que manté una bona relació amb ella i amb els seus fills. La filla de tots dos, Stella del Carmen, de 19 anys, viu als Estats Units.
"ODIO ENVELLIR"
Melanie també ha protagonitzat, a part de l’entrevista, una sessió de fotografies en què s’aprecien les seves noves operacions de cirurgia plàstica. «Odio envellir, així que he tornat a passar pel quiròfan per millorar l’aspecte de la meva cara. ¡Espero que em vegin millor!», declara. Per cert, al braç dret de l’actriu ja no queda rastre del tatuatge amb el nom d’Antonio que es va fer com a prova del seu amor.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
