'Las Campos'
Cava no, quina
La nit de Nadal televisiva a casa de la presentadora de '¡Qué tiempo tan feliz!' no va ser una nit de pau i d'amor

María Teresa Campos, les seves filles, Terelu i Carmen; la seva amiga Mayte i el seu nòvio, Bigote Arrocet, la nit de Nadal. /
La segona entrega del reality ens va mostrar una Terelu Campos distant amb la seva mare i amb Bigote Arrocet, que no es va esforçar per dissimular l'evident tensió familiar. Tenia l'ocasió perfecta: càmeres a punt i temps per preparar-se el discurs i l'actuació. Però no li va saber treure el suc. O no va voler. Terelu Campos era la gran protagonista de Mamá, ya es Navidad, Mamá, ya es Navidadel capítol amb què comença la segona part del reality Las Campos que emetia Telecinco dimarts passat.
AL NATURAL
Podia haver aprofitat per -encara que fos impostat- mostrar el bon rotllet familiar del qual presumeix el clan, després que s'hagin omplert rius de tinta parlant del fet que les filles de María Teresa Campos no suporten el seu nòvio, Bigote Arrocet. Però no es va esforçar per guardar les formes. Vam veure una Terelu al natural. Tant, que les repetides imatges que van reflectir la seva addicció al menjar o les que ens la van mostrar cuinant (¿donant ordres a dues persones del servei?) han despertat infinitat de comentaris.
Terelu es va mostrar tal com és. No li importava assegurar que no tenia ni idea del que costava un cafè o evidenciar el que tots sospitàvem: que d'ambient nadalenc en aquella casa, poc. Asseguts tots al voltant de la taula, rictus seriosos i tensió. Allò semblava més un funeral que una festa.
Por no parlar de la cara d'espant de la presentadora quan la seva mare els va anunciar que Edmundo i ella tenien una cosa a comunicar-los. Si la punxen, no li treuen sang. Terelu es temia el pitjor i la seva cara lívida no va amagar la seva desaprovació pel que havia de venir, fos el que fos. Qualsevol decisió li feia tremolar els fonaments. La notícia -una innocentada per cert- va acabar sent la intenció d'anar-se'n a viure a Xile. Una broma que a Terelu no li va fer gens de gràcia.
L'únic moment de distensió va ser quan va treure d'una caixa de regal dos caganersamb la seva estampa. En aquell moment es van viure algunes rialles. Però només va ser un miratge. A María Teresa no se li va acudir res més que fer broma amb la seva filla per la seva coneguda afició al menjar. «Terelu, ¿vols un xurro?», li va preguntar. «Vés a la merda, mama», va ser la seva impulsiva resposta. Però la matriarca no es va acoquinar: «Rectifico, ¿vols una porra?». I Terelu va esclatar: «De porra la que et menges tu cada nit». ¡Flist-flast! Si algú encara confiava que l'harmonia presidia la família, Terelu va esborrar la idea d'un sol cop.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- La legislatura catalana El Govern tanca amb ERC una nova injecció de 1.300 milions i aferma la seva estabilitat sense pressupostos
- Mercat laboral L’atur puja en 47.000 persones a Catalunya, el pitjor primer trimestre des de la Gran Recessió
- Tots els festius a Catalunya fins a l'estiu: encara en queden
- Successos Sis mossos ferits per cops amb pals i llançament d’objectes després d’una baralla multitudinària al barri de la Mariola de Lleida
- Retrobament històric El Último de la Fila tornarà amb una gira el 2026