CONFESSIONS A 'PLAYBOY'
Matthew McConaughey: "El meu pare va morir fent-li l'amor a la meva mare"
En una reveladora entrevista, l'actor parla de la mort del seu progenitor, de les seves experiències sexuals i de la seva relació

dcaminal19289768 can006 cannes francia 26 05 2012 el actor estadounide161226182404 /
Matthew McConaughey ha deixat bocabadat els seus fans amb unes declaracions a 'Playboy'. L'intèrpret guanyador d'un Oscar per 'Dallas Buyers Club', ha revelat:"El meu pare va morir fent-li l'amor a la meva mare, per cert. Això reflecteix molt qui era la meva mare", ha relatat l'actor al referir-se al seu progenitor. "Eren una parella salvatge. S'alçaven la veu i la meva mare es va trencar els dits en quatre ocasions pegant al meu pare", ha relatat dels seus progenitors, que es van divorciar dues vegades i es van casar tres.
McConaughey, que es va convertir en el solter més desitjat dels EUA,també ha parlat sobre les seves experiències sexuals i a la seva relació amb les drogues."Tot el que havia vist eren fotos de 'Playboy'. Mai ho mostraven tot, llavors pensava que la vagina anava d'est a oest. Més tard vaig aprendre que va de nord a sud. Estava innocentment mal informat", ha reconegut el protagonista de 'Sahara'.
PRIMERA XERRADA SOBRE SEXUALITAT
"Crec que tenia 14 anys quan el meu pare i jo vam tenir la primera conversa sobre sexualitat. Em va dir: 'Escolta, noi, baixa't els pantalons. Vejam què tens. Bé, ¿veus això que estan allà? Són les que fan un nadó. I aquest petit amiguet és per on surt el semen'", ha destacat el també productor de cine i televisió.
Notícies relacionadesL'artista, que no ha volgut revelar com va perdre la virginitat, ha recordat l'episodi que va viure el 1999 quan va ser arrestat per fumar marihuana nu a casa: "Vaig veure que els ulls del policia es van engrandir quan em va identificar. ¡Oh, mira qui tenim aquí'. La meva primera trurcada va ser a la meva mare. Em sentia culpable perquè no em van criar per estar a la presó. ¿Què té de dolent tocar els bongos nu? No em penedeixo per la manera com hi vaig arribar. ¿Però quina és la lliçó? Tanca la finestra amb la bona aroma de gessamins perquè són les dues del matí i podries despertar algun veí".
Sobre la seva vida actual, l'estrella nord-americana ha assegurat ser molt fidel a la seva dona, la model brasilera Camila Alves, amb qui es va casar el 2012 i té tres fills, Levi, Vida i Livingston.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels