10 d’ag 2020

Anar al contingut

CAMPANYA MULTIPLATAFORMA

L'equip de gimnàstica rítmica torna a brindar amb Freixenet

Les esportistes, capitanejades per Alejandra Quereda, repeteixen com a mítiques bombolles del cava

Presentació de la Campanya Brillar 2016 amb les ’bombolles’ de Freixenet. / FREIXENET

Quan falten pocs dies perquè s'estreni el brindis més esperat de l'any, aquest dilluns s'ha presentat l'anunci de Freixenet 2016. L'espot torna a estar protagonitzat per les integrants de l'equip espanyol de gimnàstica rítmica, guanyadores de la medalla de plata als Jocs Olímpics de Rio (Brasil).

Les gimnastes, capitanejades per Alejandra Quereda, es converteixen de nou en bombolles Freixenet i l'anunci ha tornat a ser dirigit per Kike Maillo. 'La satisfacció és per sempre' és el títol complementari per a la campanya de comunicació 'Brillar 2016', integrada per imatges de 'Brillar 2015' més un material nou que s'ha rodat aquest any.

La campanya, que ha sigut ideada novament per l'equip creatiu de JWT, sota la direcció d'Alex Martínez, conté, a més, un documental que s'ha gravat seguint el recorregut de les gimnastes fins a les olimpíades. Donant fe de la professionalitat que tan bé defineix el seu crit de conjura que dóna títol al curtmetratge, dirigit per Jorge Palomar.

Temes: Freixenet