PER 390.000 EUROS
Un Rolls-Royce que va tenir Michael Schumacher, a la venda

rolls-royce-michael-kca--620x349abc
Un Rolls-Royce que va ser propietat de Michael Schumacher s'ha posat a la venda per 390.000 euros. Una empresa d'Algarve el va comprar per 350.000 euros i ara l'ofereix per 40.000 més. Té 9.000 quilòmetres, acabats de fusta i pell, ordinador de bord i, el més important per als fans del set vegades campió de món de fórmula 1, la seva firma.
De Michael Schumacher a penes se'n tenen notícies. La seva representant, Sabine Kehm, va explicar fa unes setmanes que la seva situació és "molt complicada" i que per aquesta raó no volen desvelar com es troba tres anys després d'haver-se donat un cop al cap mentre esquiava.
Temes:
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Cinc plantes per foragitar els mosquits de casa aquest estiu
- VISITES ÚNIQUES L’Art com a experiència
- II Fòrum del Mediterrani Javier Moll: "És el moment d'establir ponts perquè els ciutadans del Mediterrani recuperin el protagonisme que els correspon"
- HOMENATGE Figueres, ‘el sueño bueno’ de Lorca, compleix 100 anys
- EN DIRECTE | El Palau de Congressos de Màlaga acull avui el II Fòrum Econòmic i Social del Mediterrani