Les sabates optimistes d'Arrels Barcelona
Neil Harbisson, el primer cíborg reconegut al món, és el seu ambaixador

arrels-2
“Amb un parell de... cordons” van començar el projecte d'Arrels Barcelona, Javier i Pepe Llaudet el 2015. Es defineixen com a urbanites, però amants de la naturalesa i del món rural, d'on han extret les seves idees per crear les seves originals sabates. La marca Arrels Barcelona presenta un nou concepte de sabata per a ciutat molt en sintonia amb l'art, la gastronomia, la música i la il·lustració. Per això per presentar els seus quatre models de sabates, Camping, Eslip on, Lace up i Bootie, han comptat amb la participació de dissenyadors com Hey Studio, les il·lustradores Lara Costafreda i Catalina Estrada, i el grafiter Yoshi Sislay.
Els dos emprenedors i cosins han buscat en les seves arrels i orígens a l'hora de començar aquest nou projecte establert a la ciutat de Barcelona. La marca surt amb un eslògan molt clar que és el de l'optimisme. “Arrels és aixecar-se amb bon peu, calçar-se d'optimisme i sortir al carrer amb pas ferm. Per això el nostre eslògan, Upbeat Shoes”, comenten Javier i Pepe.
OPTIMISME I COLOR
L'optimisme i l'alegria els ha portat a utilitzar colors vius en els seus dissenys, dels quals es confessen addictes. “Avui habitem entorns profundament grisos. Ambients hostils i contaminats, presos de l'estrès i la monotonia. Per fer front a això volem oxigenar la ciutat, tornar al ciutadà el seu costat més salvatge. El color és una aposta per recuperar la riquesa pròpia de la naturalesa. Per això sempre ho veiem tot en colors... Sense prendre substàncies estranyes”, assenyalen.
Una de les peculiaritats de la marca és que per donar-se a conèixer han comptat amb Neil Harbisson, la primera persona al món reconeguda com a cíborg. L'artista, que posa so a cada color a través del seu ‘eyeborg’, ha creat per a cada model una banda sonora, és a dir, una nota sonocromàtica. “M'agrada que la meva manera de vestir no només es vegi bé, vull que també soni bé”, diu Neil Harbisson.
Neil & Arrels Barcelona (English Original) from Arrels BCN on Vimeo.
Notícies relacionadesProduïdes íntegrament a Espanya, les sabates d'Arrels tenen aroma. Un altre punt distintiu d'aquesta marca és que no té departament d'atenció al client, ni tampoc de recursos humans. “No busquem empleats, clients ni proveïdors, sinó socis, amics i ambaixadors”, diuen. Per ara compten amb més de 50 punts de venda per tot el món, en països com la Xina, el Japó, Alemanya i França.
Més informació: http://www.arrelsbarcelona.com/
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Tribunals L’advocat de Begoña Gómez demana al jutge que ajorni la seva declaració
- Crisi migratòria El Govern imposarà la llei a les regions del PP contràries al repartiment de menors
- Els comptes catalans ERC i Comuns amenacen amb retardar la negociació dels pressupostos d’Illa
- Canàries activa el trasllat de migrants a la Península
- Resposta Recursos de Madrid, Andalusia i Múrcia