Va néixer a l'abril
Justin Timberlake presumeix de bebè
El cantant mostra fotografies del seu fill, Silas Randall, que comparteix amb Jessica Biel

Justin Timberlake ensenya el seu fill Silas. /
Silas Randall Timberlake va néixer a l'abril, tres anys després que els seus pares, Justin Timberlake i Jessica Biel, es casessin. Fins ara només n'havíem vist una foto, però ahir a la nit el cantant americà va anar al programa de Jimmy Fallon, que va ensenyar dues imatges del petit Silas. Preguntat pel presentador sobre la paternitat, l'intèrpret de 'Mirrors' va respondre que ser pare és "la cosa més sorprenent, meravellosa i increïble que et pot passar". A les imatges, el petit llueix els seus ulls blaus, heretats del seu pare.
Justin Timberlake i Jessica Biel es van casar el 2012, després de sortir durant cinc anys. Gelosos de la seva intimitat, van trigar a confirmar l'embaràs de l'exmodel i actriu, que ja saltava a la vista a les fotografies. Així, Timberlake ha acabat formant una família que, segons ell, és la seva màxima prioritat ara mateix. La seva carrera musical haurà d'esperar un temps.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- L’Espanya buidada s’aproxima als nivells de plena ocupació
- GUERRA A UCRAÏNA La Unió Europea denuncia que Rússia ha atacat la seva delegació a Ucraïna
- Violència amb armes Robin Westman, la presumpta autora del tiroteig en una escola catòlica de Minneapolis, va publicar vídeos racistes i amenaces a Trump abans del crim
- SECTOR IMMOBILIARI La lletra petita de la proposta del PP de desbloquejar la construcció de nou milions de vivendes
- Festivals catastròfics (3) Woodstock, 1999: fogueres d’odi, escombraries i testosterona
- El sorteig europeu L’Arsenal i viatjar al Kazakhstan, les amenaces de la Champions