MODEL DE GRESCA
Bar Refaeli acomiada la solteria a les Maldives
Bar Refaeli acomiada la solteria a les Maldives_MEDIA_1 /
El casament no tindrà lloc fins al 24 de setembre, però Bar Refaeli té tantes ganes de celebrar que es casarà amb el seu nòvio, l'empresari israelià Adi Ezra, de 40 anys, que ja ha muntat un supercomiat de soltera amb les seves amigues. La model, ex de Leonardo DiCaprio, se n'ha anat a les Maldives (al luxosíssim i paradisíac Club Med Finolhu Villas) a desmelenar-se. La maniquí canta, balla, disfruta dels capvespres, fa classes de busseig... i llueix una banda on es llegeix Sóc la núvia. Perquè, al capdavall, això és un comiat de soltera. «No necessito les Maldives, l'oceà, el xampany o el temps perfecte per apreciar les meves amigues, però no fa mal», escriu al costat de la foto on apareix amb el grup brindant a la piscina.
La model, de 30 anys, israeliana com el seu promès, es casarà pel ritu jueu, segons la premsa del seu país. Veient la festa, és probable una lluna de mel sense estar-se de res.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
