FESTIVAL DE LA CANÇÓ
De Gea, a la seva nòvia Edurne: "Per sobre de votacions, per a mi ets la número u"
La nòvia del porter del Manchester va quedar al lloc 21 dels 27 participants a Eurovisió amb la seva cançó 'Amanecer'
David de Gea, porter espanyol del Manchester United, ha publicat un missatge de suport a la seva nòvia, la cantant Edurne García, que aquest dissabte va obtenir el lloc 21 entre 27 participants al festival d'Eurovisió: "Per sobre de votacions, per a mi ets la número u", va escriure a Twitter.
Por encima de votaciones, para mi eres la NÚMERO 1 @Edurnity
— David de Gea (@D_DeGea) 23 de mayo de 2015
L'exporter de l'Atlètic de Madrid, de qui es rumoreja un possible fitxatge pel Reial Madrid, havia expressat abans la seva decepció a la mateixa xarxa social: "I jo que em pensava que a Eurovisió era més important la música que la nacionalitat...".
Y yo que pensaba que en @eurovison era más importante la música que la nacionalidad...
— David de Gea (@D_DeGea) 23 de mayo de 2015
De Gea va estar molt pendent del desenvolupament del festival, celebrat ahir a la nit a Viena i en què va obtenir la victòria el representant de Suècia.
"Arriba el moment pel qual tant has lluitat. Demostra el que vals @Edurnity! Jo ja sé que @Edurnity és la millor, ara que ho sàpiga tot Europa. Fem el somni realitat", va escriure De Gea en tuits successius abans de l'actuació de la seva companya sentimental.
Un cop la seva nòvia va interpretar el tema 'Amanecer', la va elogiar sense embuts: "Com sempre, brillant".
"ORGULLOSA I FELIÇ"
Edurne ha confessat aquest diumenge a Viena que esperava quedar almenys entre els 10 primers, i ha dit sentir-se "guanyadora" i "orgullosa" de la seva actuació.
Orgullosa y feliz de haber representado a España dándolo todo!!Mi premio todo vuestro apoyo y cariño, que es mucho!!💖 pic.twitter.com/7mCK3ORlvQ
— Edurne (@Edurnity) 24 de mayo de 2015
"Al final les votacions no depenen de mi. Tot el que es podia fer ho hem fet, hem donat el 200 per cent. Estic molt orgullosa de la feina que hem fet i em sento guanyadora per la reacció del públic", ha explicat als periodistes a Viena.
Notícies relacionades"Segueixo dient que em veia en el número u, crec que teníem moltes possibilitats i un bon treball per aconseguir-ho", ha afirmat l'artista madrilenya.
La cançó sueca 'Heroes', interpretada per Mans Zelmerlöw, va guanyar el certamen musical amb 365 punts, davant els 15 de l'espanyola.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»