PASSAREL·LA a londres

Una madrilenya es cola a Victoria's Secret

Blanca Padilla desfilarà en el xou de la mediàtica firma de llenceria

Blanca Padilla ha publicat imatges de les seves últimes sessions fotogràfiques al seu compte de Facebook.

Blanca Padilla ha publicat imatges de les seves últimes sessions fotogràfiques al seu compte de Facebook.

2
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / BARCELONA

Fa només un any, Blanca Padilla era una jove madrilenya com tantes altres que estudiava publicitat. Fins que un cercatalents la va assaltar a la parada de Plaza España del metro de Madrid i va fitxar per l'agència Next Models Management. Des d'aleshores la seva carrera ha pujat com l'espuma. El mes de febrer passat, acabada d'arribar a la passarel·la, va guanyar el premi L'Oréal a la millor model de la 59a edició de la Mercedes-Benz Fashion Week i ara se la rifen firmes de luxe como Elie Saab, Versace, Dolce & Gabbana, Barbara Bui i Valentino.

Però això no s'acaba aquí: amb 19 anys i gràcies a un cos imponent--1,79 d'estatura i unes mides de 79-60-89-- serà un dels àngels que brillaran en la pròxima desfilada de Victoria's Secret, el xou més sexi i espectacular de l'any.

Amb prou feines fa vuit mesos que treballa com a model professional, però ella mateixa ha confirmat el fitxatge al seu compte d'Instagram. «¡Hola a tothom! Avui vull compartir una notícia especial amb vosaltres. Victoria's Secret vol comptar amb mi en el seu #VSFashion­Show 2014. No tinc paraules per descriure com estic de contenta i emocionada, és un honor ser part d'un projecte tan increïble. Gràcies als que em recolzen i a tots els que heu cregut en mi», ha escrit.

El 2 de desembre, Padilla compartirà escenari a Londres amb cantants d'èxit i grans belleses com Adriana Lima, Candice Swanepoel, Alexandra Ambrosio, Karlie Kloss Kendall Jenner (la germana petita del clan Kardashian). 

«MOLT EMOCIONADA»

Serà la cinquena espanyola que desfila per a Victoria's Secret, després de Clara Alonso (2008), Eugenia Silva (1998), Esther Cañadas (1999) i Helena Barquilla (1995), i admet que pujar a la passarel·la més mediàtica del planeta suposa «un pas endavant com a model i un reconeixement a l'esforç i a la feina ben feta». I és que, afegeix, «encara que la gent no s'ho cregui, la feina d'una model és dura i sacrificada».

La noia, que es defineix com una «bellesa clàssica», creu que el que més ha agradat d'ella és «tot el conjunt», però considera que l'actitud és important. «Es vol buscar la idea de dones actives i segures. Al mateix temps, la marca necessita cares fresques», explica.

Notícies relacionades

Assegura a més que no té un àngel favorit per la senzilla raó que «tots són espectaculars», però segur que ella es convertirà en el preferit de molts espectadors de la CBS, la cadena nord-americana que té els drets d'un fashion show en què també debutaran la model brasilera Daniela Braga i les holandeses Imaan Hamman Romee Strijd. 

L'espectacle té una audiència televisiva milionària, i per això suposa una gran oportunitat per a l'àngel espanyol. «La meva família no s'ho creu. Si ja va ser tot un honor el fet de participar en el càsting, imagina't què pot ser saber que formaràs part de tot això. No puc parar de somriure, estic molt emocionada i satisfeta», explica a EL PERIÓDICO DE CATALUNYA aquesta model de llavis carnosos i melena castanya a joc amb els seus ulls.«Aquella tarda portava el mòbil sense bateria. Buscava per Nova York una disfressa per a Halloween i, quan vaig arribar a casa, tenia trucades perdudes del meu mànager. Quan m'ho van dir, vaig fer un crit i em van caure les llàgrimes de felicitat. Després me'n vaig anar a celebrar-ho amb les meves amigues», recorda sobre la tarda que va rebre una notícia tan magnífica.