VENTA DE ENTRADAS EN EL PERIÓDICO
Serrat, Évole i Latre seran presents en la gala solidària del pare Manel
La 18a edició de 'Guanya't el cel..." se celebra el 2 de juny al BTM

D’esquerra a dreta: Jonathan Jiménez, Carles Flavià, Pep Molins, el pare Manel, Manel Fuentes i Mudit Grau. /
Amb la solidaritat de Manel Pousa, més conegut com a pare Manel, com a bandera i amb l'experiència dels mestres de cerimònies Manel Fuentes i Carles Flavià com a reclam, es va presentar ahir la 18a edició de 'Guanya’t el cel amb el pare Manel', la gala benèfica que cada any aconsegueix reunir autèntics números u del món de l'espectacle per recolzar la fundació que presideix l'esmentat capellà.
La coreògrafa Mudit Grau, de CIA Mudit, i el cantant Jonathan Giménez, Ximenis, famós pel seu combo rumber, també van anar a la trobada celebrada a la sala Luz de Gas per donar a conèixer el programa d'aquest any, que comptarà amb monòlegs, música i, sobretot, grans dosis d'humor. Joan Manuel Serrat, Jordi Évole, Carlos Latre, Estopa, Antonio Díaz --el mago Pop-- i Ximenis, entre altres, són alguns dels convidats que el 2 de juny vinent, a partir de les nou del vespre, pujaran a l'escenari del Barcelona Teatre Musical (BTM).
Notícies relacionadesUn programa de luxe, com la serigrafia que ha creat l'artista Luis Álvarez Torezano per promocionar el xou i que protagonitza el mateix pare Manel. «Jo prefereixo ser a darrere, on ningú em veu», va assegurar el religiós al veure la seva cara dibuixada sobre un fons de núvols. Una modèstia que es va tornar en agraïment al recordar que «Carles Flavià i Pepe Rubianes es van involucrar per posar en marxa el primer festival, ara fa 17 anys», i que el projecte no ha deixat de créixer en tot aquest temps fins a arribar al BTM, un escenari tan gran com l'èxit de la festa amb fins benèfics.
Com cada any, l'èxit de la cita està assegurat. Les entrades, que es posen avui a la venda a la seu de la Fundació Pare Manel i a través de la web de venda d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, tenen uns preus de 30, 40 i 50 euros, en funció de la ubicació. L'Ajuntament de Barcelona ha cedit el BTM, mentre que l'empresa cervesera Damm cobrirà altruistament les despeses de producció de l'espectacle. La recaptació econòmica anirà directament per sufragar projectes per a nens i joves amb risc d'exclusió.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Dorms malament i no saps per què? Aquest síndrome podria estar trencant el teu son
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- FUTBOL Xabi reinventa Mbappé: dorsal número 10, quatre quilos menys i rol inspirador en el Reial Madrid
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Pendent d’extradició Detingut a Portugal un ‘casual’ buscat per l’assassinat d’un narco rival a Badia del Vallès el 2023