Cate Blanchett, Robert Redford i Oprah Winfrey munten una escena per a 'The New York Times Magazine'

Janusz Kaminski dirigeix en onze microcurts onze estrelles que protagonitzen escenes "capritxoses" i "descentrades"

Especial per a ’The New York Times Magazine’.  / periodico

1
Es llegeix en minuts

'The New York Times Magazine' ha reunit sota la direcció de Janusz Kaminski 11 de les estrelles cinematogràfiques de l'any a'Making a Scene (Muntant una escena)', una sèrie de curts en què podem veure Robert Redford renegar del tofu, Oprah Winfrey a l'estil diva o Cate Blanchett enfrontar-se al transcendental tràngol de menjar-se un peix.

Tots aquests minicurtmetratges, amb una durada aproximada d'un minut, estan dirigits per Janusz Kaminski, director de fotografia de Steven Spielberg i guanyador de dos Oscar per 'La llista de Schindler' i 'Salvar al soldado Ryan', i escrits per alguns dels guionistes i dierctors més destacats de l'any.

"La majoria d'aquestes escenes són una mica capritxoses i descentrades", afirma Kaminski. Els 11 curts amb els seus protagonistes i guionistes són els següents:

Robert Redford. Escrit per Evan Goldberg & Seth Rogen ('Gresca fins al final').

Cate Blanchett. Escrit per Andrew Bujalski ('Computer chess').

Oscar Isaac. Peça escrita per Lake Bell ('In a world...').

Bradley Cooper. Escrit per J. C. Chandor ('Quan tot està perdut').

Julia Louis-Dreyfus. Curt escrit per Nicole Holofcener ('Sobren les paraules').

Notícies relacionades

Michael B. Jordan. Curt escrit per Spike Jonze ('Her').

Oprah Winfrey. Peça escrita per Sarah Polley ('Stories we tell')