Sting i la seva dona censuren el tracte "poc amable" de la premsa britànica
El matrimoni es planteja deixar Anglaterra per anar-se'n a viure als Estats Units

Una imatge d’arxiu de Sting i la seva dona Trudie Styler. /
Sting i la seva dona es plantegen anar-se'n d'Anglaterra i traslladar-se als Estats Units pel tracte "poc amable" que han rebut de la premsa britànica, segons afirma Trudie Styler en declaracions recollides per la premsa britànica. L'actriu, productora i dona del llegendari líder de The Police va revelar que han de pensar a partir d'ara quina serà la seva "relació amb el Regne unit" a llarg termini i si es traslladaran "de forma definitiva" a Amèrica.
Styler va admetre que "a les dones de les estrelles de rock no se'ls ha donat mai una vida fàcil" i es va comparar amb Linda McCartney, la malaguanyada dona de Paul McCartney, amb qui els mitjans "no van ser agradables fins que va morir", va afegir.
Notícies relacionadesSegons va explicar la dona del músic en una entrevista amb 'The Times', el que més mal els va fer va ser el tracte de la premsa britànica a la parella quan una de les seves cuineres els va demandar per acomiadament "injust" després de perdre la seva feina quan estava embarassada.
El matrimoni i els seus quatre fills viuen actualment a Nova York, on l'actriu va assegurar sentir-se "molt més relaxada" i encantada amb l'"optimisme dels Estats Units". Styler, que complirà 60 anys i l'intèrpret, de 62, es van casar fa més de vint anys i en el seu matrimoni "hi ha química, és innegable, i encara n'hi ha", va assegurar la productora, que també va explicar que són "com uns adolescents de 15 anys".
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA