El nou vídeo de Miley Cyrus bat el rècord de visites
El clip de 'Wrecking Ball', en què apareix despullada, ha estat vist més de 19 milions de vegades en 24 hores
El nou videoclip de la cantant nord-americana Miley Cyrus, 'Wrecking Ball', en què l'antiga 'noia Disney' famosa pel seu paper de Hannah Montana apareix despullada sobre una bola de demolició d'obres, ha batut rècord de visites a internet. En les seves primeres 24 hores a la xarxa, el clip ha estat vist 19,3 milions de vegades, segons ha informat Vevo a través de Twitter. Cyrus ha superat el grup britànic One Direction, que fins ara tenia el rècord.
En el clip, on apareix provocativa i sensual, Cyrus es mostra allunyada de la seva antiga imatge i interpreta una balada en què defensa el seu canvi de vida: "No puc viure una mentida, estic fugint de la meva vida / Sempre t'estimaré. Em vaig presentar com una bola de demolició / Mai vaig picar tan fort en l'amor", canta a 'Wrecking ball'.
Notícies relacionadesEl videoclip arriba després que Cyrus causés polèmica amb la seva provocadora actuació a la gala dels premis de la MTV, criticada en EUA i que li ha valgut que Vogue renunciés a dedicar-li la seva portada.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
