Només va necessitar set segons per suspendre l'examen de conduir
Un vídeo, que ha aconseguit més de dos milions de visites a Youtube, mostra com l'examinada bolca el vehicle durant la prova
Vídeo que mostra els set segons que l’examinada triga a bolcar el cotxe i suspendre la prova de conduir. /
Una de les proves que acostumen a generar nervis i tensió a tothom que la fa és la de l'examen del carnet de conduir. La sensació d'inseguretat dificulta superar-la, de manera que quan es recorda aquesta prova, normalment, es tenen en compte tots aquells exàmens que han quedat suspesos pel camí. No obstant, de tant en tant, apareixen casos excepcionals on el que més destaca és el poc temps que es triga a fallar la prova. N'és un clar exemple una dona sud-coreana que va trigar només set segons a suspendre-la, segons explica'Daily News'Daily News.
Suspens en set segons
Notícies relacionadesUna dona de Corea del Sud, que s'ha mantingut en l'anonimat, s'enfrontava fa un mes a la seva última prova per a aconseguir el permís de conduir. L'examen només va durar set segons perquè l'examinada va bolcar el cotxe tot just començar. La causa no va ser que conduís a una velocitat excessiva (de fet el cotxe va fer la volta amb una certa lentitud), sinó que simplement es va equivocar a l'hora de tocar el pedal i va fer que l'automòbil bolqués a la primera recta. "¡Per això et deia que frenessis! ¿Quin pedal tocaves? Em tornaré boig, ¡fora del cotxe!", li va replicar l'examinador, que va ser testimoni directe del curiós accident.
Milers de reproduccions
Encara que l'incident va tenir lloc fa un mes, no va ser fins dilluns passat que el vídeo va aparèixer aYoutube, i va sumar en un dia més de dos milions de reproduccions. L'examen va poder ser gravat gràcies a una càmera situada al tauler de control del cotxe.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
