Sara Carbonero i Iker Casillas esperen un fill

La periodista està embarassada de tretze setmanes, segons el diari 'El Mundo'

Iker Casillas fa un petó a Sara Carbonero durant l’Eurocopa 2012.

Iker Casillas fa un petó a Sara Carbonero durant l’Eurocopa 2012. / EDDIE KEOGH (REUTERS)

1
Es llegeix en minuts

La periodistaSara Carbonero i el capità delReial Madrid i de la selecció espanyola,Iker Casillas, esperen un fill, que naixerà a finals d'aquest any, segons informa aquest dissabte el diari 'El Mundo'. "Estem molt contents. Tindré un fill manxec", són les frases de Casillas respecte a la procedència de Sara Carbonero (Corral de Almaguer, Toledo, 1984), embarassada de tretze setmanes, segons ha declarat al diari confirmant la notícia.

Confederacions

Notícies relacionades

La parella va començar a sortir a finals de 2009 i la seva foto fent-se un petó a la final de laCopa del Món de Sud-àfrica 2010, on ella exercia d'enviada especial per a Telecinco, va fer la volta al món. La notícia de la futura paternitat ha arribat després de la disputa de laCopa Confederacions Brasil 2013, on Casillas va defensar la meta de la subcampiona Espanya i Carbonero va exercir la seva tasca periodística per a Mediaset, i moments abans que la parella comencés les vacances d'estiu.

Casillas, igual que la resta d'internacionals madridistes, té uns dies més de descans abans d'incorporar-se als entrenaments del Reial Madrid, ja a càrrec del tècnic italià Carlo Ancelotti, per preparar la temporada 2013-14.