El segell de Rosa Clará al Català de l'Any
La presentadora Elena Garcia Melero va lluir un lluminós disseny firmat per la dissenyadora catalana

Elena Garcia Melero amb el seu marit, Joan Vehils, director del diari ’Sport’, xerren animadament amb Francisco Matosas, conseller del Grup Zeta.
Una vegada més, les periodistes Elena Garcia Melero i Ariadna Oltra, companyes al capdavant de''Els matins' de TV-3, van ser les conductores de la gala del Català de l'Any 2012. En aquesta ocasió, Melero va aparèixer elegant i esplèndida sobre l'escenari del Teatre Nacional de Catalunya (TNC), on es va celebrar la cerimònia, amb un afavoridor disseny de la col·lecció 2014 de Rosa Clará.
El vestit --de micado de seda de color verd maragda, el to de moda d'aquesta primavera, amb un llaç a la cintura i una voluminosa faldilla d'estil retro-- va destacar entre els més de 700 convidats de l'àmbit polític, social, cultural i econòmic del país, que majoritàriament lluïen vestits convencionals i foscos, a excepció d'alguna fèmina que es va atrevir amb un model colorista.
"Ha estat un honor participar en aquesta gala i a la vegada un plaer vestir Elena Garcia Melero amb un disseny de la col·lecció 2014", ha declarat la dissenyadora catalana.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"