SORPRENENT FINAL D'UN DUO MUSICAL

EBS s'estiren els cabells a Facebook

Rocío i Marta, el 2010, quan encara eren EBS i es portaven bé.

Rocío i Marta, el 2010, quan encara eren EBS i es portaven bé. / EMILIO PÉREZ DE ROZAS

1
Es llegeix en minuts
FERRAN IMEDIO
BARCELONA

Facebook és una xarxa social que té com a concepte principal el de fer amics. Encara que hi hagi qui l'utilitzi per crear-se enemics. És el que ha passat amb Marta Botía i Rocío Pavón, integrants, fins ahir, d'EBS, seqüela d'Ella Baila Sola, que també va acabar fatal el 2009 (llavors va saltar Marilia). Pavón no s'havia imaginat mai un final així, ja que presidia el club de fans del duo fins que la van convèncer perquè pugés a l'escenari amb una de les seves ídols. Tampoc Botía, que es torna a veure immersa en una altra traumàtica separació.

Notícies relacionades

La parella es va acomiadar ahir de mala manera intercanviant-se missatges al mur. Va començar Botía, sense previ avís, tal com va denunciar Pavón. «Per una sèrie d''ell va dir, ella va dir', per rancors, per alguna estúpida factura o per boques grans i llengües bífides, com diu la cançó, 'això s'ha acabat'. Ella en cap moment ha parlat amb mi, ni m'ha demanat ajuda o consell per buscar alguna solució juntes, només ha dit: 'Ho sento, Marta, però no segueixo'».

«NO ESTÀS PREPARADA» / La resposta davant els quasi 1.800 amics de la seva pàgina de Facebook no va tardar. «Deixo el grup per la falta de transparència i respecte, per haver d'estar devent eternament el favor de pertànyer a Ella Baila Sola, quan van ser Marta Botía i Gonzalo Benavides [el seu mànager] els que em van proposar EBS», va escriure Pavón, i Botía va respondre: «Aquest món és molt dur, estàs al servei del públic i et despulles amb cada cançó, el que reps no és sempre amor, admiració o aplaudiments, es pateix molt, i tu simplement no estàs preparada». Els fans, tampoc.