Eva Herzigova es despulla per a la presentació de la nova col·lecció de Brian Atwood
Una 'nova Marilyn Monroe' protagonitza la nova campanya publicitària del dissenyador de sabates americà
Eva Herzigova protagonitza l’anunci per a la presentació de la nova col·lecció del dissenyador de sabates Brian Atwood /
La model txeca Eva Herzigova protagonitza el nu de la nova campanya publicitària de Brian Atwood. La sorprenent model internacional camina al costat d'una piscina vestint exclusivament una bata de seda rosa i les sabates de Brian Atwood, presentades per a la primavera del 2013. Al vídeo es mostra Eva Hezigova emulant l'escena més famosa de l'última pel·lícula protagonitzada per la diva nord-americana del cine Marilyn Monore 'Something's got to give'.
Després de deixar la copa de xampany, porta les seves mans a l'escot on comença a descordar un per un els botons de la bata rosada. Es gira ràpidament i mentre cau a terra la delicada peça de roba que cobreix el seu cos, només podem veure les sabates florejades de taló alt i fi, de la nova col·lecció de Brian Atwood. La seductora i suggerent Herzigova mira descaradament a la càmera i es dirigeix a la piscina per endinsar-se lentament, mentre tapa els seus pits amb les mans. El vídeo mostra com el calçat de passarel·la del famós dissenyador americà es mulla mentre la model entra a la piscina i només es deixen veure les seves cames i el cul, abans de capbussar-se completament a l'aigua.
El segon nu per a Brian Atwood
El dissenyador de sabates sorprèn un any més amb la peça televisiva que presenta la seva nova col·lecció. La temporada passada va comptar amb la participació de la model sud-africana Candice Swanepoel, que a la vegada que Eva Herzigova va protagonitzar un anunci ple de sensualitat i elegància.
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
- Dia dels Treballadors La pujada de preus i l’habitatge centren les reivindicacions del Primer de Maig
- Dia dels Treballadors PSC, ERC i Comuns situen la pujada salarial i l’habitatge com a prioritats
- Operació estratègica Puig reordena la cúpula directiva a l’espera de l’opa d’Estée Lauder
