Foment rebutja un "xoc de trens" i reclama diàleg, a 'El informativo'
El segrest massiu en una planta de gas d'Algèria i els casos de corrupció a Espanya, altres temes destacats
L'informatiu d'EL PERIÓDICO obre amb la visita de Joaquim Gay de Montellà,president de la patronal Foment del Treball, alFòrum Primera Planad'aquest diari. Gay de Montellà s'ha pronunciat sobre la sobirania de Catalunya.
L'advocat deLuis Bárcenas ha afirmat que l'extresorer del PP es va acollir a la llei d'amnistia fiscal aprovada pel Govern l'any passat per blanquejar 10 milions d'euros. A més, l'exnòvia de Jordi Pujol Ferrusola ha declarat avui a l'Audiència Nacional pel tema dels comptes a l'estranger de la família.
Una completaenquesta sobre les bicicletes a Barcelona conclou que els ciclistes de la ciutat demanen més seguretat i que les normes del codi de la bici són desconegudes per la majoria d'ells.
A Catalunya, avui és el primer dia que les farmàcies han deixat de cobrar l'euro per recepta.
ElBarça va empatar a dos gols al Camp Nou amb el Màlaga en el partit d'anada dels quarts de final de la Copa del Rei el mateix dia que es va conèixer el fitxatge de Pep Guardiola pel Bayern Munic.
ElCirque du Soleil ha anunciat l'acomiadament de 400 treballadors en les pròximes setmanes per reduir costos.
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
- Polèmica interna ERC desautoritza Rufián una altra vegada i rebutja un front d’esquerres: «Ens presentarem amb les nostres sigles»
- Caos ferroviari Cues a l’estació de Fabra i Puig d’usuaris que canvien Rodalies per l’autobús: «Dona menys maldecaps»
- EL RELLEU ELECTORAL Rafa Yuste, el ‘bon Jan’ que presideix el Barça: soci del Gol Nord, amic de Laporta des dels sis anys i aficionat a la boxa
- Productes ja retirats del mercat Cinc nadons hospitalitzats a Espanya per una toxina després de beure llet de fórmula
