David Beckham, un heroi en calçotets per a Guy Ritchie i H&M

El futbolista corre seminu pels carrers de Beverly Hills en un nou anunci dirigit per l'ex de Madonna

Beckham, durant el rodatge de l’anunci per a H&M, pels carrers de Beverly Hills.

Beckham, durant el rodatge de l’anunci per a H&M, pels carrers de Beverly Hills. / @DAVIDBECKHAMWEB

1
Es llegeix en minuts

David Beckham és, per primera vegada,un heroi d'acció sota les ordres del director de cineGuy Ritchie, que el converteix en protagonista d'unapersecució pels carrers de Beverly Hillsen calçotets per obra i gràcia de la nova campanya 'Bodywear' de la firmaH&M.

El futbolista anglès ha estat, segons el també director anglès, "el protagonista perfecte". Per a l'exmarit de Madonna l'experiència de rodatge "va ser molt més que una campanya publicitària. Va ser com dirigir un curtmetratge".

Mentre que per a l'astre del futbol, treballar amb el director de pel·lícules de culte com 'Lock, Stock and Two Smoking Barrels' o la comercial 'Sherlock Holmes' "ha estat una experiència extraordinària" i espera que tothom "es diverteixi tant" veient l'anunci com ell ho va fer durant el rodatge.

Humorística

Notícies relacionades

La campanya 'Bodywear at H&M' està "plena d'humor", segons fonts de la firma sueca, i s'estrenarà a tot el món el 6 de febrer.

L'anunci publicitari, en què es veurà un David Beckham en calçotets bòxer corrent per carrers i jardins de Los Angeles, presenta una col·lecció de roba interior amb nous colors pensats especialment per al dia de Sant Valentí, així com detalls en vermell i blau i roba interior en tons bàsics.