El nou Executiu català, a 'El informativo'
La reforma sanitària de Madrid i el videoclip denúncia de The Penguins, altres temes
'El informativo' d'EL PERIÓDICO destaca la composició del nou Govern català, amb Francesc Homs i Andreu Mas-Colell com a homes forts de l'Executiu.
Nou incendi dimecres en una nau industrial ocupada del Poblenou, a Barcelona, que es va saldar amb un ferit lleu i que posa de manifest la falta de solucions per part de l'ajuntament davant el barraquisme i la pobresa a la zona.
Madrid aprova la privatització de la gestió de sis hospitals i una part dels centres de salut amb els vots únics del PP i després d'un mes de mobilitzacions i protestes dels professionals sanitaris madrilenys.
Ha obert les seves portes el Festival de la Infància, amb més de 100 activitats programades per 70 expositors fins al 4 de gener.
Victus, d'Albert Sánchez Piñol, ha estat qualificat el llibre del 2012 en una enquesta que EL PERIÓDICO ha fet a experts de la literatura.
Notícies relacionadesEl tradicional concert de Sant Esteve al Palau de la Música va acabar amb crits d'independència iestelades.
El grup de música jamaicà The Penguins presenta el videoclip d'una original versió de la nadalaWhite Christmas,amb notes de denúncia al final de la gravació.
- Eleccions a Aragó El PSOE no fa cap autocrítica després de la seva patacada a l’Aragó i consagra Pilar Alegría com a líder regional
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
- Polèmica interna ERC desautoritza Rufián una altra vegada i rebutja un front d’esquerres: «Ens presentarem amb les nostres sigles»
- Caos ferroviari Cues a l’estació de Fabra i Puig d’usuaris que canvien Rodalies per l’autobús: «Dona menys maldecaps»
- Junta Directiva del PP Feijóo apel·la a la «responsabilitat» de Vox: «No poden convertir-se en un mur, perquè jo no soc Sánchez»
