La pujada del transport públic afectarà especialment la T-10, a 'El informativo'
La situació de Tito Vilanova i l'expectativa a Bugarach per la fi del món, altres temes destacats
L'informatiud'EL PERIÓDICO destaca lapujada de tarifes del transport públic metropolità de Barcelonai especialment de l'abonament T-10, el més utilitzat, que pujarà un 3,8%.
Tito Vilanova ha estat operat aquest matí a l'hospital de la Vall d'Hebrondel tumor a la glàndula paròtide el mateix dia que el Barça ha conegut el seu rival en vuitens de la Champions: el Milan.
Comença elple que investirà per segon mandat consecutiu Artur Mascom a president de la Generalitat. A més, avui al Congrés dels Diputats han quedat aprovats els Pressupostos Generals de l'Estat per al 2013 amb el suport en solitari dels vots del PP.
Notícies relacionadesL'alcalde de la població francesa de Bugarach ha demanat que ningú visiti el municipi per la por d'una arribada massiva de curiosos i crèduls pel 21 de desembre, data en què algunes profecies anuncien la fi del món.
Moncho i Tamara han interpretat enexclusiva a EL PERIÓDICO el bolero 'Esta tarde vi llover'EL PERIÓDICO .
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- Al barri de Sant Crist La Fiscalia actuarà contra l’empresa que va llogar infrahabitatges a una quinzena de famílies de Badalona
- Religió Tarragona acomiada un convent de sis monges després de més de 300 anys a la ciutat
- El 72% del material de pedòfils són imatges quotidianes El Govern regularà el ‘sharenting’: adeu a publicar fotos del teu fills a les xarxes socials, una forma de «negligència, maltractament i abús»
- La vida segueix per a Letizia
- La Loteria de Nadal pot pujar de preu: el primer premi també serà més gros
- El 72% del material de pedòfils són imatges quotidianes El Govern regularà el ‘sharenting’: adeu a publicar fotos del teu fills a les xarxes socials, una forma de «negligència, maltractament i abús»
- Foscos intermediaris Ucraïna i l’oposició castrista assenyalen l’ambaixada russa pel reclutament de cubans per a la guerra
- Relacions entre socis El PSC i ERC avancen en la negociació del finançament singular per desencallar els pressupostos d’Illa
- Humanització de la sanitat Una pacient amb càncer: «La meva psicòloga és tan important per a mi com l’oncòleg»
