CiU i ERC, a punt de tancar un acord, a L'Informatiu
El full del ruta del Govern per celebrar la consulta sobiranista, les reaccions a la compareixença de Puig al Parlament i l'estrena d''El Hòbbit', altres temes destacat
Convergència i Unió iEsquerra Republicana continuen ultimantels temes per tancar el pacte d'estabilitat de Governtancar el pacte . Les dues forces polítiques es tornaran a reunir aquesta tarda. Per al líder republicà,Oriol Junqueres, és indispensable establir una data per a la consulta sobiranista, però també solucionar els problemes econòmics que pateix Catalunya. En aquest sentit,EL PERIÓDICO ha pogut tenir accés a un informe confidencial del Govern que estableix el full de ruta per aconseguir portar a terme la consulta tot i el més que probable veto de l'Estat.
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO també recull laintenció del Govern de continuar amb l'euro per recepta l'any que ve, encara que el Govern hagi anunciat la possibilitat de presentar un recurs davant del Tribunal Constitucional.
Notícies relacionadesLa declaració davant del jutge d'Ester Quintana, que va perdre un ull Ester Quintanava perdre un ullen la manifestació de la vaga general del 14-N, i la compareixença del conseller d'Interior en funcions,Felip Puig, al Parlament, negant que fossinels Mossos els autors del tret del projectil que va ferir la dona, entre altres temes destacats.
Com a apunt final, l'Informatiu d'EL PERIÓDICO es fa ressò de l'estrena de la pel·lícula 'El Hòbbit. Un viatge inesperat'Hòbbit, la primera part de la trilogia de J.R.R. Tolkien, i que dirigeixel cineasta neozelandès Peter Jackson.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat