Puig reitera que no es van llançar bales de goma el 14-N, a 'El informativo'
La manifestació per l'escola pública i la jubilació de Constantino Romero, altres temes destacats
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca lacompareixença al Parlament del conseller d'Interior, Felip Puig, que ha reiterat que el14-Nno es van disparar bales de goma i que els projectils de llançadora es van tirar després que Ester Quintana resultés ferida.
ElMarc Unitari de la Comunitat Educativaha convocat aquesta tarda a Barcelona una manifestació en defensa de l'escola pública.
CiU i ERC estan molt a prop del pacte definitiuCiUERCper a la nova etapa de govern a Catalunya.
El Consell d'Economia i Finances de laUnió Europeaarriba a unacord sobre el sistema de supervisió bancària per a l'eurozonadesprés de 14 hores de negociacions.
Experts coincideixen a qualificar de carrera encoberta i no d'exhibició laBarcelona Montjuïc Revival, en què dues persones van resultar feridesBarcelona Montjuïc Revival el cap de setmana passat.
El presentador i actorConstantino Romero va anunciar ahir a través de Twitter que es jubilaConstantino Romero després de 47 anys de carrera professional.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat