La infermera víctima de la broma sobre Caterina es va penjar
El cos de Jacintha Saldanha es va trobar en una zona de descans de l'hospital londinenc on treballava
Jacintha Saldanha, de 46 anys, a la foto que va entregar la seva família a l’Índia després de la seva mort. /
La infermera que esva suïcidar després de servíctimad'unabromaper part d'una ràdio australiana que intentava tenir notícies sobre l'embaràsdeCaterina, la dona del príncep Guillem, es va penjar per trure's la vida, segons ha dictaminat l'autòpsia feta pública avui dijous. El cos deJacintha Saldanha, de 46 anys, va ser trobat als locals destinats al descans de les infermeres de l'hopsital londinenc on treballava.
La policia ha donat a conèixer que Saldanha va deixar tres notes escrites: dues a la seva habitació i una tercera entre les seves pertinences.
El suïcidi de la infermera de l'hospital londinenc King Edward VII que va contestar a la trucada d'uns locutors australians, que es van fer passar per la reina Isabel II i el príncep Carles, va commocionar el Regne Unit. Els ducs de Cambridge van emetre un comunicat en què diuen sentir-se “profundament tristos pel que va passar”. La direcció del centre hospitalari, que quan va tenir lloc l'incident va demanar formalment disculpes, va assegurar haver recolzat la infermera “en aquells moments difícils”. Jacinta, mare de dos fills, havia treballat a l'hospital King Edward durant més de quatre anys. Era una infermera excel·lent, molt respectada i popular en entre tots els seus col·legues”, assenyala la declaració. La mateixa família reial semblava haver tret importància al que havia passat, després que el príncep Carles fes broma amb els periodistes sobre el que semblava una simple anècdota i ara s'ha convertit en una estúpida tragèdia.
- Entrevista Laura Ferràndez, enginyera química: "Sempre bec aigua de l’aixeta, passa més controls de qualitat del que pensem"
- Tere Cristóbal, psicopedagoga: «Quan comences una relació de parella no has d’acceptar el rol de madrastra dels seus fills»
- Activitat física Paddy Noarbe, dona de Marcos Llorente, revela la seva rutina d’entrenament: "Entrenar poc, però entrenar bé"
- Espais icònics Bodegues de barri en risc: Barcelona busca com protegir-les
- Guerra a l’Iran Trump afirma que l’exèrcit dels EUA bloquejarà l’estret d’Ormuz
