'GRANDES HERMANAS'
Almanac d''Interviú' amb Noemí i María

Les ’grandes hermanas’ Noemí Merino i María de Jerez. /
Les dues 'grandes hermanas' Noemí Merino i María de Jerez, polèmiques pels seus enfrontaments en l'última edició del concurs, han llimat diferències per protagonitzar elcalendari 'Interviú 2013'.
A l'almanac, que es ven des d'aquest dilluns conjuntament amb la revista'Interviú', les dues noies despullen els 12 mesos de l'any.
La revista publica, a més, fotografies inèdites de la producció i revela els secrets de la sessió fotogràfica, que va durar 10 hores, amb 16 canvis de roba i sis decorats.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sessió de control Illa esquiva l’«ordinalitat» però garanteix que complirà «tot el pactat» amb ERC sobre el finançament català
- Avenç científic La recerca d’un tractament per a una nena amb un càncer agressiu obre una bretxa d’esperança davant una malaltia minoritària
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics