L'augment de l'atur per sobre del 25%, a 'El informativo'
La suspensió de la pujada de tarifes del Bicing i l'acústic de Miquel Abras, altres temes destacats
L'informatiud'EL PERIÓDICO destaca les noves dades de l'enquesta de població activa, que revelen que l'aturha pujat el tercer trimestre fins a situar-se en el 25,02%, amb una xifra de 5.778.100 persones. La taxa a Catalunya és del 22,5%, i l'atur juvenil supera el 52%.
Protecció Civilmanté en prealerta el pla per inundacions a Catalunya i aquest cap de setmana baixaran les temperatures. En el pla polític, Artur Mas, Pere Navarro i María Dolores de Cospedal s'han pronunciat avui sobre la independència de Catalunya.
CIU accepta rebaixar l'encariment delBicing després del rebuig unànime dels partits de l'oposició a l'Ajuntament de Barcelona.
Notícies relacionadesElBarçadescarta el projecte de laGrada Jove i se cenyeix a l'informe dels Mossos d'Esquadra, que el desaconsellaven.
Set estrenes a la cartellera de cine aquest cap de setmana, entre les quals destaca la pel·lícula d'intriga 'Argo', de Ben Affleck. I enmúsica,el cantautor Miquel Abras presenta avui a Luz de Gas el seu nou disc, 'Equilibris impossibles'.
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- El Govern central desbloqueja la llei de Junts contra la multireincidència
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Fer servir càmeres a la feina pot ser il·legal: atenció a l’advertiment de l’Estatut dels Treballadors
- Els Mossos el consideren un agressor sexual en sèrie El violador del taxi de Barcelona seguirà al carrer fins que es pronunciï el Suprem
- Les noves cares ¿Qui és aquesta noia? Del carrer al cine, com les directores reescriuen la història del càsting
- Àrea vulnerable L’Hospitalet busca sortides per a 8.000 joves que ni estudien ni treballen als barris del nord de la ciutat
