El resultat de les eleccions basques i gallegues segons el CIS, a 'L'Informatiu'
Altres temes destacats són el programa electoral del PSC, l'oposició de Chacón a la independència, el segrest i alliberament d'un nen d'11 anys i la difícil recuperació de Piqué
L’arrencada de la campanya electoral a País Basc i Galícia i altres temes destacats a l’Informatiu. /
Coincidint amb l'inici de la campanya electoral per a les eleccions autonòmiques del 21 d'octubre a Galícia i Euskadi, el Centre d'Investigacions Sociològiques, el CIS, ha fet públics els resultats del baròmetre de setembre. Segons aquestes dades, a Euskadi, el PNB guanyaria amb 27 diputats i la coalició EH-Bildu irrompria com segona força del parlament basc, amb 21-22 escons.
A Galícia, el popular Alberto Núñez Feijoo revalidaria la seva ajustada majoria absoluta al mantenir els seus 38 escons actuals, dels 75 del parlament gallec.
Notícies relacionadesSense deixar el pla polític,'L'Informatiu' es fa ressò de la negativa del PSC a incloure al seu programa electoral per als comicis del 25 de novembre el manifest que 145 militants de l'ala catalanista han escrit a favor que Catalunya tingui un Estat propi. En aquesta línia, la socialista Carme Chacón s'ha mostrat en favor de més autogovern per a Catalunya, però dins 'Espanya.
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO també destaca, entre altres temes, l'alliberament d'un nen d'11 anys, de família colombiana, que va ser segrestat a Barcelona i pel qual demanaven un rescat de cinc milions d'euros, així com la preparació del clàssic Barça-Madrid, on encara és dubte el defensa Gerard Piqué.
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- El Govern central desbloqueja la llei de Junts contra la multireincidència
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Crisi a la Generalitat Valenciana Feijóo vaticina que el relleu de Mazón «sortirà bé» i Vox avisa: «No tenim por d’eleccions»
- Negociacions trencades Tot el que va quedar al calaix de la taula entre el PSOE i Junts a Suïssa després de 19 cites
- PP Feijóo crida a unir el vot davant la «corrupció» del PSOE: «A Andalusia i a Espanya el PP és l’únic camí»
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- ASSUMPTES PROPIS Antonio Spadaro, ciberteòleg: «Cal fer un monument a Rosalía»
