L'ajuda a aturats amb dos familiars a càrrec pujarà a 450 euros
Patxi López avança les eleccions basques al 21 d'octubre, un altre tema destacat, a partir de les 08.00 hores
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la reforma que prepara el Govern per a aturats de llarga durada i que elevarà l'assignació a450 euros per a aquells que tinguin dos familiars al seu càrrec.
El 'lehendakari'Patxi López avança les eleccions basques al 21 d'octubre i subratlla la fi d'ETA com a fita del seu mandat. Mentrestant, les alertes per onada de calor i risc d'incendis a Catalunya s'allargaran fins dijous o divendres.
Notícies relacionadesLa NASA va anunciar ahir una nova missió a Mart que preveu enviar el 2016. I en esports, ahir va tenir lloc la roda de premsa del nou fitxatge del Barça, el centrecampista Alex Song.
Les dificultats de la indústria del cine porta cada vegada més cineastes a fer pel·lícules de baix pressupost. En música, el prestigiós tenor Jonas Kaufmann clausura aquest dimecres el Festival de Peralada.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez