ÈXIT COMERCIAL
Les bosses de la polèmica campanya de Loewe estan esgotades
Els preus dels complements oscil·len entre 960 i 1.300 euros
Si el mes d'abril passat es desencadenava la polèmica amb la nova campanya de Loewe, en què un grup de joves moderns promocionaven la clàssica bossa, ara la col·lecció Or Collection 2012 ha resultat ser un rotund èxit amb la venda dels reinventats dissenys amb detalls en tons fluor.
Els qualificats com a bosses tróspidos (nom despectiu popularitzat a les xarxes socials) per part dels twitters i els preus de les quals oscil·len entre els 960 i els 1.300 euros, estan esgotades. De fet, a la botiga de la Gran Vía madrilenya només queda una bossa del model més barat, concretament un disseny en bandolera que llueix una cinta taronja fluor, i de la resta de creacions gairebé no queden existències.
I encara que els clients habituals no són els retratats en el controvertit anunci, sembla que tant enrenou ha tingut la seva recompensa i la nova col·lecció ha arrasat, de manera que l'objectiu de la firma està més que complert.
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia