ÈXIT COMERCIAL
Les bosses de la polèmica campanya de Loewe estan esgotades
Els preus dels complements oscil·len entre 960 i 1.300 euros
Si el mes d'abril passat es desencadenava la polèmica amb la nova campanya de Loewe, en què un grup de joves moderns promocionaven la clàssica bossa, ara la col·lecció Or Collection 2012 ha resultat ser un rotund èxit amb la venda dels reinventats dissenys amb detalls en tons fluor.
Els qualificats com a bosses tróspidos (nom despectiu popularitzat a les xarxes socials) per part dels twitters i els preus de les quals oscil·len entre els 960 i els 1.300 euros, estan esgotades. De fet, a la botiga de la Gran Vía madrilenya només queda una bossa del model més barat, concretament un disseny en bandolera que llueix una cinta taronja fluor, i de la resta de creacions gairebé no queden existències.
I encara que els clients habituals no són els retratats en el controvertit anunci, sembla que tant enrenou ha tingut la seva recompensa i la nova col·lecció ha arrasat, de manera que l'objectiu de la firma està més que complert.
- IRPF Quant triga Hisenda a retornar-te la Renda el 2026: terminis reals i què fer si es retarda
- Estret d’Ormuz La UE s’enfronta a la crisi energètica per la guerra de l’Iran amb un pla de mínims i sense fons
- La capital catalana El PIB de Barcelona va créixer un 3% el 2025, l’habitatge va pujar un 10%, i la renda familiar, la meitat que un any abans
- Reformes El parc Güell de Barcelona renovarà amb sis milions la il·luminació en camins i espais
- Gastronomia La recepta de Jordi Cruz, jutge de Masterchef, per a un tiramisú de deu: pocs ingredients i un truc clau
