ÈXIT COMERCIAL

Les bosses de la polèmica campanya de Loewe estan esgotades

Els preus dels complements oscil·len entre 960 i 1.300 euros

Anunci de l’última campanya de Loewe. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Si el mes d'abril passat es desencadenava la polèmica amb la nova campanya de Loewe, en què un grup de joves moderns promocionaven la clàssica bossa, ara la col·lecció Or Collection 2012 ha resultat ser un rotund èxit amb la venda dels reinventats dissenys amb detalls en tons fluor.

Notícies relacionades

Els qualificats com a bosses tróspidos (nom despectiu popularitzat a les xarxes socials) per part dels twitters i els  preus de les quals oscil·len entre els 960 i els 1.300 euros, estan esgotades.  De fet, a la botiga de la Gran Vía madrilenya només queda una bossa del model més barat, concretament un disseny en bandolera que llueix una cinta taronja fluor, i de la resta de creacions gairebé no queden existències.

I encara que els clients habituals no són els retratats en el controvertit anunci, sembla que tant enrenou ha tingut la seva recompensa i la nova col·lecció ha arrasat, de manera que l'objectiu de la firma està més que  complert.