TREBALL PÒSTUM DE L'ARTISTA RECENTMENT DESAPAREGUDA
Whitney Houston ressuscita en el cine
La cantant reapareix al tràiler de 'Sparkle', la seva última pel·lícula

Houston, amb l’actriu Jordin Sparks, que interpreta una de les seves filles a la pel·lícula ’Sparkle’. /
Vegeu el vídeo del tràiler amb el mòbil o
a e-periódico.cat
Whitney Houstonha tornat a ser notícia per als milers de fans que encara ploren la seva recent desaparició. La dona de la veu prodigiosa ha ressuscitat en el cine gràcies a Sparkle, l'última pel·lícula que va filmar i amb la qual pensava rellançar una carrera plena d'alts i baixos a causa dels excessos. El tràiler promocional del film es va donar a conèixer dilluns als EUA, on s'estrenarà el 17 d'agost, i ha despertat un gran interès a internet a causa de la prematura mort de la intèrpret d'I will always love you.
L'última vegada queHouston va trepitjar unset de rodatge va ser fa 16 anys quan va rodarLa dona del predicador,una pel·lícula que va passar sense pena ni glòria. Amb Sparkle, la cantant aspirava a repetir l'èxit d'El guardaespatlles, amb la qual va obtenir fama mundial gràcies a la banda sonora.
Sparkle és unremaked'un film homònim rodat el 1976 pels actorsPhilip Michael Thomas (el coprotagonista deCorrupción en Miami) iIrene Cara(Fama), que tracta dels problemes que comporta l'èxit, com les drogues, a un trio musical format per tres germanes.Whitney Houston interpreta la mare de les tres noies, una dona frustrada, la carrera musical de la qual va quedar truncada en la joventut.
La cantant va ser trobada morta l'11 de febrer passat a la banyera de l'habitació de l'hotel Beverly Hilton de Los Angeles, la vigília de l'entrega dels premis Grammy. L'autòpsia va confirmar que la diva del soul va morir ofegada de manera accidental després d'haver consumit cocaïna. A més de restes de cocaïna, els forenses li van trobar a l'organisme metabòlits, substàncies que queden després de la descomposició d'un fàrmac, així com de marihuana, xanax, flexeril i benadryl, si bé aquestes substàncies no van ser determinants en la mort de l'artista.
Notícies relacionadesWhitneyno va aconseguir mai superar les seves addicions malgrat entrar i sortir de centres de desintoxicació. Van ser molts els intents de la seva família per arrencar-la de les drogues. Per això miren de superar la tragèdia amb resignació.
'JO NO ME'N CULPO' / En les primeres declaracions públiques,Cissy Houston,mare de l'artista, va deixar clar que va fer tot el que va poder per recuperar la seva única filla (els altres fills són homes). «Ho vaig fer tan bé com vaig poder. Jo no me'n culpo», va dirCissy a la cadena local de Nova Yersey, M9Y. «Era bona. Tenia cura de la família. N'estic molt orgullosa perquè va aconseguir molt el poc temps que va estar aquí.Whitney era meravellosa».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iberdrola s’alia amb Echelon per al negoci dels centres de dades
- Acord a Figueres per treure els trens del centre de la ciutat
- El Govern inicia el procés perquè l’ICF es converteixi en un banc públic
- El Santander entra en quatre filials de Gestamp per 245 milions
- El Govern compra 175 pisos més a Divarian en 56 municipis