PARÒDIA DE LES PEL·LÍCULES D'ESPIES

Rossy de Palma, 'noia Mango'

L'actriu mallorquina protagonitza la nova campanya amb tres blocaires que han dissenyat la col·lecció

La nova noia Mango és Rossy de Palma. / periodico

1
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / Barcelona

Rossy de Palma és l'estrella del vídeo de l'última campanya Werelse by Mango Touch, creada per tres conegudes blocaires de moda a nivell mundial. Com a paròdia de les pel·lícules d'espies, les blocaires i dissenyadores en aquesta ocasió Chiara Ferragni (The Blonde Salad),Andy Torres (Style Scrapbook) iCarolina Engman (Fashion Squad) adopten el paper de tres agents secretes davant l'actriu mallorquina que els reclama el maletí amb les peces de les col·lecció d'edició limitada, que es posarà a la venda el 12 d'abril vinent.

Una vegada que les espies han complert la seva missió, lanoia Almodóvar entra en una limusina on disfruta de la diversitat de complements i vistoses sabates que componen aquesta línia.

Notícies relacionades

Al seu bloc, la mexicanaAndy Torres ha comentat que està "increïblement feliç" perquè el treball que desenvolupen des de fa sis mesos està donant els seus fruits. Tant ella comCarolina Engman han penjat a les seves pàgines algunes fotografies fetes durant la gravació.

A més de la seva col·laboració ambMango, Werelse és una iniciativa d'aquestes tres blocaires basada en el llançament de productes d'edició limitada com la col·lecció de samarretes que ja han tret al mercat.