QUIOSC ROSA

El senzill casament de l'hereva de Zara regna a les portades

L'alfombra vermella dels Goya, segona notícia més important

Marta Ortega, acompanyada pel seu pare, Amancio Ortega, fundador de Zara, a l’arribar al ’pazo’ corunyès on es va casar dissabte passat.

Marta Ortega, acompanyada pel seu pare, Amancio Ortega, fundador de Zara, a l’arribar al ’pazo’ corunyès on es va casar dissabte passat. / Cabalar (EFE)

1
Es llegeix en minuts
CARMEN MUÑOZ / Barcelona

Com es podia suposar, el casament deMarta Ortega, hereva de l'imperi Inditex, ha estat la notícia més destacada a lesportades de lesrevistes del cor, que també han dedicat un bon espai a lagala dels premis Goya i a analitzar els dissenys que les actrius i actors van lluir a l'alfombra vermella.

No hi ha hagut exclusiva del casament de la filla d'Amancio Ortega, propietari de Zara, encara que¡Hola! ofereix algunes fotos diferents de les de les altres publicacions. A més de l'arribada de la núvia acompanyada pel seu pare, en què es pot observar el pentinat i la part de dalt del vestit de Marta, la revista publica unes instantànies en què es veu la núvia quan baixa del cotxe amb el vestit creat per Narciso Rodríguez. A les pàgines interiors es publiquen unes fotos de la parella a l'aeroport de camí cap la seva lluna de mel.

L'entrega dels Goya, el drama que viu la família reial holandesa després del greu accident delpríncep Frisósepultat per una allau de neu i les fotos de la nova decoració de la casa de La Moraleja d'Ana Obregón completen la portada.

La declaració d'Urdangarín

Semanatambé destaca el casament de Marta Ortega i el genetSergio Álvarez, encara que afegeix altres temes de candent actualitat com el compte enrere d'Iñaki Urdangarín per declarar davant la justícia i l'esborronador llibre escrit perIsabel Sartorius,Isabel Sartoriusexnòvia del príncep Felip, en què explica que va arribar a comprar droga per a la seva mare cocaïnòmana. Dels Goya destaca la reaparició deSilvia Abascal, retirada dels platós a causa d'un ictus cerebral.

Notícies relacionades

Lecturas dedica la seva portada a Silvia Abascal i la seva emocionant reaparició en els premis del cine espanyol i recull les primeres paraules d'Iñaki Urdangarín a Washington: "Volem portar una vida normal" abans de viatjar a Espanya. En un requadro, porta la foto de la núvia de Zara.

Diez Minutos prefereix dedicar la seva primera pàgina a la polèmica familiar d'Arantxa Sánchez Vicario: "Arantxa, obligada a defensar el seu marit", titula. La portada la completa amb elcas Urdangarín, el casament de Marta Ortega i unes tendres fotos de Colate Vallejo Nájera amb el seu fill Andrea Nicolás.