samarretes fora

¿Panxa? No, músculs

Esportistes i famosos presumeixen a l'estiu d'abdominals

El ’vampir’ Taylor Lautner.

El ’vampir’ Taylor Lautner. / ARMANI; AFP; GTRES

1
Es llegeix en minuts
CARMEN MUÑOZ
BARCELONA

l'última fotografia de Rafael Nadalfora de les pistes de tennis ha deixat sense respiració més d'un. El tennista apareix en calçotets en l'anunci de la nova campanya d'Armani Jeans, firma de la qual és imatge, lluint un espectacular tors esculpit a base d'esforçar-se en els entrenaments i del qual només pot disfrutarMaría Francisca Perelló, Xisca, la seva nòvia de tota la vida.

Encara queNadal no és l'únic que té un cos envejable. Fa uns diesAlexis Sánchez,un dels fitxatges del Barça aquesta temporada, es va treure la samarreta després de marcar el primer gol a la Lliga espanyola, al Vila-real, i va mostrar a l'enfervorit públic els seus músculs abdominals. Al seu etern rival, el Reial Madrid, un altre esportista li fa la competència,Cristiano Ronaldo,tot músculs (com el tennista, també ha estat imatge d'Armani). Altres nois de portada pels seus abdominals són l'exatlèticDiego Forlán,que acaba de fitxar per l'Inter de Milà,Aitor Ocio, de l'Athletic de Bilbao, a qui s'ha vist a la platja amb la seva filla exhibint una potent figura i, evidentment,David Beckham,a qui amb tants tatuatges gairebé no se li veuen els músculs.

Notícies relacionades

Els famosos es cuiden, porten una dieta sana i fan suar la musculatura, a vegades amb un entrenador personal, com el cas de David Bustamante, que ara no té res a veure amb el xaval que va quedar tercer en el primer concurs d'Operación Triunfo.També l'expresident del GovernJosé María Aznar, que va assegurar que fa 2.000 abdominals diaris.

'VAMPIRS' I 'LLOBATONS' / L'actor Mat-thew McConaugheyté un físic privilegiat gràcies a la seva constància (corre diàriament). A la llista dels que han deixat aquest estiu els seus abdominals a l'aire s'hi afegeixen elllobatóHugh Jackman, elvampirTaylor Lautner, Brad Pitt, l'exmarit de Scarlett Johanson, Ryan Reynolds, Orlando Bloom,(El senyor dels anells),Eric Dane(Anatomía de Grey),Josh Holloway(Perdidos), els modelsAndrés VelencosoiJon Kortajarena i el presentadorJesús Vázquez.Amb ells, resulta més apropiat parlar de múscul que de panxes.