LÍNIA MASCULINA 'MEN EXPERT'
L'actor de 'House' es converteix en la nova imatge de L'Oréal
Hugh Laurie demostrarà que "usar cosmètics és un acte viril"

Hugh Laurie a la sèrie de televisió ’Dr House’. /
L'actor britànic Hugh Laurie, que va saltar a lafama per encarnar a la petita pantalla l'excèntricdoctor House, es convertirà la novaimatge del gegant francès de lacosmètica L'Oréal per demostrar que "usar cosmètics és un acte viril", ha anunciat l'empresa.
Laurie, de 52 anys, serà la imatge de lalínia masculina de L'Oréal,Men Expert, i s'uneix així a la família d'ambaixadors de l'empresa, com els també actorsGerard Butler iPatrick Dempsey.
"Hugh Laurie és la síntesi perfecta de l'home modern, verdader, sense tabús, fort i que segueix les seves passions fins al final," va declarar en un comunicat el director general internacional de L'Oréal, Cyril Chapuy.
"L'ambaixador més antimodel de la història"
Per anunciar el llançament, l'empresa de cosmètics va difondre un vídeo que presenta l'artista com "l'ambaixador més antimodel de la història" i el "menys convencional".
Per la seva part Laurie va assegurar que al principi "es tractava d'un error", encara que després va comprendre "que la companyia buscava personalitats fortes que cridessin a viva veu que usar cosmètics és un acte viril. "És un any molt productiu per a l'actor, que va estrenar la seva faceta com amúsic amb el seu disc deblues Let them talk Let them talkal mes de maig.
És la segona vegada el 2011 que L'Oréal sorprèn amb la seva elecció de representants, després que el 25 de març la marca anunciés que havia reclutat com a ambaixadora l'atleta paralímpica nord-americanaAimée Mullins, que camina amb dues pròtesis des de petita per un problema de naixement.
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent