DESPRÉS DE L'ACCIDENT DE DIUMENGE
Ortega Cano es manté estable a l'UCI
El torero està sedat després del xoc amb un altre vehicle en què va morir l'altre conductor
La situació del toreroJosé Ortega Cano, ingressat a l'UCI de l'Hospital Macarena de Sevilla, és "estacionària", segons ha indicat un familiar. "Tot segueix igual. No avança, però tampoc hi ha retrocés. La situació és estacionària", ha recalcat la font. "I estem a l'expectativa. Encara en la lluita, amb l'esperança que tot se superarà", van ser les últimes paraules del familiar del torero, que dissabte passat va patir ungreu accident de trànsit en què va morir un altre conductor.
L'únic comunicat mèdic facilitat avui per l'Hospital, a primera hora del matí, assenyalava que el pacient "prossegueix en el seu estat sedoanalgesiat i connectat a ventilació mecànica", mentre que "la seva situació hemodinàmica segueix sent estable dins de la gravetat".
Ortega Canova ingressar diumenge a la matinada al centre hospitalari sevillà després de l'accident, ocorregut a la carretera A-8002 al seu pas per Castilblanco de los Arroyos (Sevilla), onel seu automòbil va xocar contra un altre vehicle el conductor del qual, de 48 anys, va morir en l'acte.
Notícies relacionadesEl torero va ser intervingut diumenge durant sis hores i mitja per un equip de cirurgians generals, cardiovasculars i traumatòlegs que van aconseguir resoldre un punt sagnant de còlon i fixar la fractura múltiple de fèmur que presentava el pacient.
La Guàrdia Civil ha obert una investigació sobre l'accident tot i que les primeres hipòtesis apunten que l'exmatador de toros va envair el carril contrari provocant la col·lisió mortal i que anava a "velocitat inadequada, però no gaire superior a la permesa en aquell tram de la via. Les fonts han aclarit que, a causa de la gravetat de les ferides que presentava, no va poder ser sotmès a la prova d'alcoholèmia, però, segons el testimoni dels metges que el van atendre, l'exmatador de toros no presentava símptomes d'haver ingerit alcohol.
- L’excomissionat de la dana surt de l’hospital després d’intentar suïcidar-se
- Assalt Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
- El PP denuncia que una altra empresa xinesa vigila la frontera amb el Marroc
- La febre pel k-pop s’expandeix per Barcelona
- Els Comuns demanen a l’ONU que bombardegi Israel a la frontera de Gaza