CAPÇALERA PIONERA

La revista 'Man' es renova i reforça els seus continguts

La revista Man es renova  i reforça els seus continguts_MEDIA_1

La revista Man es renova i reforça els seus continguts_MEDIA_1

1
Es llegeix en minuts

La revista Man inicia una nova etapa en què aposta pel luxe, el glamur i les tendències més actuals. Després de 22 anys de presència als quioscos, la primera publicació masculina d’Espanya s’ha sotmès a un espectacular canvi d’imatge. El número del mes d’octubre, que mostra a la portada l’actriu nord-americana Megan Fox (a la foto), ofereix un disseny renovat, modern, amb molt estil, i reforça els seus continguts per satisfer el lector amant del luxe i la bona vida, però també amb inquietuds culturals i socials. Aitor Marín, el seu director, explica: «Hem volgut destil·lar l’essència del que sempre ha estat Man, una revista que comparteix amb els seus lectors el gust per viure bé, disfrutant dels petits i els grans plaers. El nostre objectiu és la recerca de l’excel·lència, ja que aquest és el luxe més gran». Entre els diferents continguts que ofereix la publicació mensual, destaquen temes relacionats amb el món de l’esport, l’economia, la tecnologia, la cultura, la moda i la gastronomia. Així, aquest número ofereix reportatges sobre els límits salarials per a alts executius als Estats Units, l’espio-

Notícies relacionades

natge a través dels telèfons mòbils i un complet informe sobre els mecànics del Mundial de la fórmula 1.

Man va néixer el 1987, i es va convertir en la primera revista masculina d’estils de vida publicada a Espanya. Des d’aleshores ha estat una guia de les tendències per als gustos masculins que, igual que la revista, han anat evolucionant al llarg d’aquestes dues últimes dècades.