L'ARTISTA SEVILLÀ VA PRESENTAR AHIR A MADRID EL SEU NOU DISC DESPRÉS DE LA RUPTURA AMB EL SEU NÒVIO

Falete: "Vull rebentar"

Falete posa per a la premsa, ahir al Teatro Alcázar de Madrid.

Falete posa per a la premsa, ahir al Teatro Alcázar de Madrid. / AGUSTÍN CATALÁN

2
Es llegeix en minuts

Vull seguir endavant. Vull rebentar i treure el fetge cantant. Aguantaré". L'afectatFalete,com una au Fènix, va ressorgir ahir de les cendres i va anunciar que "ara més que mai" necessita la música i l'afecte del públic i dels seus per tirar endavant. "No em queda més remei", es va lamentar.

L'artista acaba de trencar amb el seu nòvio,José Isaac Roffe,després que fos detingut a Sevilla després de simular el seu propi segrest exprés. Tenia pensat casar-se amb ell al desembre, però tot ha saltat pels aires. Sense complexos, l'artista va reconèixer que fa uns quants dies es va mirar al mirall i va començar a pegar-se al cap mentre es deia "imbècil" i "estúpid" per haver-se equivocat en l'amor i per haver confiat en la persona equivocada. "Li demano a Déu que tot això s'acabi", es va lamentar.

SOBRETOT, VIDA PERSONAL

El cantant va convocar ahir la premsa a Madrid per presentar el seu nou disc, titulat¿Quién te crees tú?, que surt a la venda el pròxim 4 de novembre. L'artista sevillà va negar haver obligat els periodistes a firmar una carta en la qual es comprometien a no realitzar preguntes sobre la seva vida privada. "Això és cosa de la discogràfica. No meva. I si algú ha de firmar que sigui jo, i que firmi discos", va comentar.

Efectivament, cap reporter va firmar res. De fet, a excepció de tres o quatre preguntes musicals, tota la conversa deFaleteamb els periodistes va girar al voltant de la ruptura ambJosé Isaac,de qui no es venjarà. "Encara no li he preguntat per què va simular el seu propi segrest. Ja hi haurà temps d'aclarir coses. Jo sóc cristià, així que no sóc rancorós ni venjatiu", va confessar.

Falete,que visitarà abans de final d'any Barcelona, va explicar que no canviarà la lletra de les cançons en directe, com fa la seva amigaIsabel Pantojaen els concerts, per malparlar dels seus amants o de la premsa. Tot el desamor que està patint li servirà per cantar millor i per ser mésFalete,va assegurar el cantant després de deixar clar que laPantojaen persona li ha trucat per dir-li: "Aquí em tens". El mateix missatge de suport ha rebut per part de molts amics, que l'animen a seguir endavant.

HOMENATGE AL SEU PARE

Notícies relacionades

Una mica cansat de tanta pregunta sobre el seu exnòvio, el sevillà va utilitzar la ja famosa reivindicació deFrancisco Umbralper deixar clar que ell volia parlar del seu disc. "Ja ho he contestat tot sobreIsaac.Ara vull parlar del meu disc. Si no us interessa, no em pregunteu més", va demanar als reporters, als quals va cantar amb energia i en directe.

¿Quién te crees tú?, el quart disc de la seva carrera, és un treball "molt especial" per aFaleteperquè va ser gravat mentre el seu pare estava ingressat a l'hospital. "És un disc punyent", va explicar l'artista, el progenitor del qual va morir fa poc. El cedé conté 10 cançons, entre les quals hi ha peces compostes perPablo Milanés."És un disc mésFaleteque mai", va subratllar. "¿I qui ésFalete?",li van preguntar. "Una persona a qui li agrada expressar les coses bones i les dolentes amb cançons. Una persona que viu per a altres persones", va respondre.