Helen Mirren inaugura el Festival de Nova York amb el seu film de la reina Isabel II
'The Queen' és un retrat íntim de la família reial britànica
És anglesa i va de reina en reina. L'actriuHelen Mirren,que va encarnarIsabel Ien una sèrie de televisió l'any passat, s'ha ficat ara a la pell de la seva descendent,Isabel II,en una pel.lícula que relata la intimitat de la reialesa britànica els dies posteriors a la mort deLady Di.
The Queen, dirigida perStephen Frears, s'ha construït a partir de fonts anònimes, però molt pròximes a la família reial britànica. Secretàries, periodistes i empleats de Palau han posat el seu granet de sorra perquè la gent conegui què va passar realment a la cort durant aquells dies i, sobretot, quina va ser l'actitud d'Isabel IIdesprés de l'accident mortal de la princesaDiana.
Notícies relacionadesDiuen queMirren, que va anar a l'estrena amb el seu marit, el directorTaylor Hackford, broda el paper d'Isabel IIi mostra a la perfecció la seva lluita interna.Isabel IIva voler mantenir la família reial fora del circ mediàtic, però alhora pretenia modernitzar la monarquia per acostar- la a la gent. El seu comportament llavors va fer que alguns mitjans la titllessin d'insensible.
Tony Blair, interpretat perMichael Sheen, i el príncep d'Edimburg, l'actorJames Cromwela la pantalla, també apareixen en una pel.lícula que explica el que no es va poder veure.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"