Llibertat amb càrrecs
Detenen cinc homes per robar setze coloms de competició d’un colomar a Gavà
Els agents van localitzar un vehicle amb cinc ocupants i ple de coloms «voletejant al seu interior»
Els Mossos d’Esquadra van detenir el divendres 5 de maig cinc homes d’entre 19 i 30 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força de setze coloms de competició a Gavà (Baix Llobregat). Els fets van tenir lloc de matinada, cap a les 3, quan els agents de la comissaria de Gavà realitzaven un patrullatge preventiu i van rebre l’avís per un robatori a la zona agrícola.
Immediatament es van dirigir al lloc, on van localitzar un vehicle amb cinc ocupants i ple de coloms «voletejant al seu interior». També portaven pinso i una gàbia de fusta buida especial per a coloms. Els agents van observar que aquelles aus eren coloms de competició, d’una raça específica, i que algunes portaven les ales pintades de diversos colors.
També van comprovar que els cinc sospitosos tenien antecedents per robatoris amb força i que donaven versions contradictòries sobre la procedència dels ocells. Simultàniament, els agents van observar que el colomar d’una antiga granja pròxima al lloc de la identificació tenia els candaus forçats i les portes trencades, motiu pel qual finalment van detenir els cinc homes per robatori amb força.
Notícies relacionadesEls arrestats, amb un total de 46 antecedents policials, van passar a disposició judicial i el jutge va decretar posar-los en llibertat amb càrrecs. Així, els agents van tornar els coloms als seus legítims propietaris, que tenen un valor que oscil·la entre els 20 i els 3.000 euros, segons el colom.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat