Esport
L’equip femení del FC Levante Las Planas entrenarà i jugarà a l’Estadi la Bòbila de Gavà
El municipi es convertirà així en seu de la Primera Divisió de Futbol Femení

L’Ajuntament de Gavà (Baix Llobregat) i el FC Levante Las Planas han arribat a un acord perquè l’Estadi la Bòbila aculli els entrenaments i partits del primer equip femení en la seva tornada a la Primera Divisió (Lliga Iberdrola), màxima categoria del futbol femení a Espanya.
L’acord, treballat en les últimes setmanes de juliol en coordinació amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí, es presentarà públicament el mes de setembre, coincidint amb l’inici de la temporada. Tanmateix, el FC Levante Las Planas començarà a entrenar a la Bòbila aquest mes d’agost, per preparar la pretemporada.
L’Ajuntament de Gavà ha valorat molt positivament el fet de convertir-se en ciutat amfitriona de la millor lliga femenina de futbol, un pas endavant en la promoció de la igualtat i l’equitat en el món de l’esport i un impuls a la marca i projecció de Gavà com a ciutat esportiva i feminista.
Notícies relacionadesEl Levante Las Planas compartirà l’Estadi la Bòbila amb el Club de Futbol Gavà, que continuarà disputant els partits oficials a l’estadi.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid