RECICLATGE
Gavà organitza el Mercat de Segona Mà en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus
L'objectiu és evitar que aparells i productes que encara tenen una vida útil passin directament a ser un residu
mercat-segona-ma-131019
L’Ajuntament de Gavà organitza elMercat de Segona Mà, en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 24 de novembre, de 10.30 h a 14 h a la rambla de Maria Casas.
Així, amb l’objectiu de«reduir la quantitat de residus que generem a Gavà, volem promoure nous hàbits entre la ciutadania a l’hora de fer les seves compres, fent èmfasi en la importància de reutilitzar»,expliquen des del consistori.
Des de l’Ajuntament també afirmen que miren d’evitar que aparells i productes que encara tenen una vida útil siguin un residu.
Sol·licitud prèvia
Notícies relacionadesPer muntar la parada és necessari fer una sol·licitud mitjançant una instància que s’haurà de presentar electrònicament o presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del 5 al 7 de novembre.
Més notícies de Gavà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
