08 d’ag 2020

Anar al contingut

ENTREVISTA A CLAUDIO COMELLA, GERENT DE GOURMET HUNTERS

Patrocina:

«Venem 'online' vins que són difícils de trobar»

La seva botiga en línia compta amb una àmplia selecció nacional i internacional

«Venem 'online' vins que són difícils de trobar»

-Venen vins ‘online’. ¿Quin és el factor diferencial de Gourmet Hunters?

-El que ens fa diferents a Gourmet Hunters és l’àmplia selecció nacional i internacional, juntament amb una oferta de vins exclusius i difícils de trobar al mercat a preus molt competitius. 

-La informació que es troba a internet no sol ser sempre fiable, i més d’un tema com el vi. ¿Com recomanen els seus productes?

-L’usuari pot fer consultes al nostre xat; navegar a través dels filtres per tipus, estils, mètodes d’elaboració, productors...; contacteu per correu electrònic per rebre l’ajuda d’un equip de sommeliers segons el seu pressupost, perfil gustatiu i interessos; i visita el nostre canal de Youtube Gourmet Hunters TV on setmanalment mantenim informat el públic amb tastos i entrevistes a productors de vi.

-¿Com seleccionen els seus productes, què és el que busquen?

-Els nostres esforços se centren a oferir un ampli rang de vins nacionals i internacionals, de diferents estils, varietats, zones de producció i varietats de raïm, amb especial atenció en els productors prestigiosos que destaquen per l’elaboració de vins amb ànima i que no deixen indiferents a l’aficionat al vi.

-¿Venen només a Espanya o també a altres països?

-Amb el temps hem anat ampliant mercat, gràcies a una ràpida logística amb els millors proveïdors de transport. Actualment, arribem a tot el món, exceptuant els països amb restriccions duaneres. La proporció de venda internacional cada vegada és més gran i ja estem en un 70%.

-¿Com els ha ajudat el BBVA en el seu projecte?

-Sense una sòlida plataforma per a la gestió de cobraments el nostre negoci seria inviable. Durant el primer any d’activitat vam poder detectar una forta caiguda de transaccions causada per la mala estratègia en la selecció d’un gestor de cobraments. El BBVA ens va ajudar a implantar una plataforma adaptada a la nostra necessitats, que augmentava la nostra taxa de conversió, motiu pel qual estem molt contents.