EL CLUB ES REMET A LA SEVA CLÀUSULA DE 350 MILIONS
L’Atlètic rebutja una oferta de 130 milions del Manchester United per João Félix
El nou Manchester United de Ten Hag, immers en una greu crisi tot just iniciar-se la Premier (és cuer amb 0 punts en 2 partits), vol dinamitar el mercat de fitxatges en les dues últimes setmanes. No només desitja portar Casemiro, el jugador del Madrid, a l’Old Trafford, sinó que va plantejar una oferta a l’Atlètic de Madrid de 130 milions per João Félix.
Oferta rebutjada de manera immediata pel club madrileny, malgrat que equilibrava la inversió feta fa tres anys quan va fitxar el jove portuguès, també per 125 milions, procedent del Benfica.
L’oferta descomunal del United per João Félix va ser revelada pel diari ‘AS’. I l’Atlètic ni va voler sentir-la perquè coincideix, a més, amb el millor moment del futbolista sota les ordres de Simeone, convertit en el nou líder de l’equip. Per això, el club blanc-i-vermell es va remetre a la clàusula del portuguès, de 22 anys, que fixa la prohibitiva xifra de 350 milions d’euros.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
