LaLiga Santander
Així està la classificació de LaLiga després de la jornada 35
El Barcelona confirma el seu bitllet per a la Champions i el Sevilla i l’Atlètic el tenen a tocar - L’Alabès i el Llevant tenen un peu a Segona - El Getafe, el Cadis, el Granada i el Mallorca lluitaran per evitar l’altra plaça de descens
El Barcelona va assolir aquest cap de setmana al pas a la Lliga de Campions amb un golàs de Jordi Alba en l’últim minut, confirmant l’objectiu tres jornades abans del final per al conjunt blaugrana en LaLiga Santander. La competició segueix en ebullició per baix, on hi ha l’Alabès i el Llevant al caire d’un abisme que també té a tocar el Mallorca, tots tres en descens, i del qual s’allunyen, tot i que encara no definitivament, tant el Cadis com el Granada, que depenen d’ells mateixos.
En la lluita per la Champions, el Barça va vèncer en el minut 94 1-2 el Betis, el Sevilla va empatar amb el Vila-real i l’Atlètic va guanyar el derbi al Reial Madrid, i, per Europa, l’Athletic va empatar 0-0 amb el València, la pugna contra el descens va rellançar el Cadis, vencedor a última hora i en superioritat numèrica contra l’Elx (3-0) per situar-se amb tres punts de renda, i el Granada, amb dos punts de matalàs després de guanyar per 2-6 el Mallorca, relegat a l’antepenúltim lloc, mentre que es va agreujar la situació límit del Llevant, a cinc de la permanència, i de l’Alabès, a sis i golejat 4-0 pel Celta, que va ratificar la seva continuïtat en l’elit, amb Iago Aspas ja amb 17 gols en aquest exercici.
A la zona mitjana de la taula, alguns són els equips que queden ja sense objectius. El València, el Celta i el Rayo ja tenen assegurada la permanència però ja no poden lluitar per Europa, mentre que l’Espanyol i l’Elx voregen aquest mateix estatus.
Classificació de LaLiga 2021 – 2022
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
- Dia dels Treballadors La pujada de preus i l’habitatge centren les reivindicacions del Primer de Maig
- Dia dels Treballadors PSC, ERC i Comuns situen la pujada salarial i l’habitatge com a prioritats
- Operació estratègica Puig reordena la cúpula directiva a l’espera de l’opa d’Estée Lauder
