Futbol
L’Athletic serà el rival del Barça en els vuitens de la Copa

L’Athletic de Bilbao serà el rival del FC Barcelona en els vuitens de final de la Copa del Rei, segons ha determinat el sorteig fet aquest migdia a la seu de la Federació. El partit es disputarà a San Mamés.
Els dos reis de Copa, blaugrana i bilbains, l’últim enfrontament dels quals es va saldar a favor de l’equip blaugrana a La Cartuja de Sevilla, es veuran de nou les cares, però aquesta vegada en aquesta ronda de vuitens, en la qual hi haurà un duel andalús d’altura: el Betis-Sevilla, el Reial Madrid visitarà l’Elx i l’Atlètic de Madrid, la Reial Societat.
El Barça, vigent campió de la competició, va accedir a aquesta ronda després de patir davant el Linares, (1-2), amb els gols de Dembélé i Jutglà en la mitja hora final, que li va permetre remuntar el gol inicial d’Hugo Díaz.
L’únic conjunt de Primera RFEF supervivent, l’Atlètic Balears, rebrà el València.
Així queden els aparellaments
Atlètic Balears (1a RFEF) - València (1a)
Girona (2a) - Rayo Vallecano (1a)
Sporting Gijón (2a) - Cadis (1a)
Elx (1a) - Real Madrid (1a)
Reial Societat (1a) - Atlètic de Madrid (1a)
Betis (1a) - Sevilla (1a)
Athletic (1a) - Barcelona (1a)
Notícies relacionadesMallorca (1a) - Espanyol (1a)
Els partits dels equips que no hagin de jugar la Supercopa es disputaran els dies 15 i 16 de gener, i per al Reial Madrid, Atlètic de Madrid, Barcelona i Athletic es dirimiran els dies 18, 19 i 20 gener.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»