CAS MBAPPÉ
El PSG reprèn les converses amb Mbappé
El diari francès assegura que el jugador no prendrà cap decisió sobre el seu futur fins a haver disputat els vuitens de Champions davant el Reial Madrid

Kylian Mbappé torna a ser notícia pel seu possible fitxatge pel Reial Madrid. La repetició del sorteig de la Champions League a causa d’un surrealista error va propiciar l’aparellament dels blancs amb el París Saint Germain de Mauricio Pochettino, un dels conjunts més temuts d’Europa.
En les últimes setmanes s’especulava que Mbappé podria disputar el partit de vuitens de final vestit de blanc. No obstant, el diari l’Équipe assegura que el davanter no prendrà cap decisió fins al mes de març, una vegada s’hagi disputat l’eliminatòria dels vuitens de final. El mitjà francès diu que l’astre no vol crear discòrdies amb els seus companys i per aquesta raó no firmarà fins que s’hagi decidit l’eliminatòria.
Notícies relacionadesA causa de les poques possibilitats que el davanter renovi el seu contracte amb el PSG, Nasser al-Khelaïfi i Leonardo de Araújo miraran de convèncer el jugador amb una suculenta oferta perquè es mantingui en el club i no vagi cap a la capital espanyola. «El club ha reprès les converses amb el jugador i pretén trepitjar l’accelerador el mes de gener, tot i que per ara no s’han produït avenços importants», precisa ‘l’Équipe’.
A partir del pròxim mes de gener l’astre francès queda lliure i podria fitxar per qualsevol altre club, tot i que tot sembla indicar que no serà fins al pròxim mes de març quan el jugador prengui la decisió. «Dos mesos després res fa pensar que la seva posició ha evolucionat. La tendència, en el dia d’avui, es dirigeix més cap a la sortida».
- Investigació policial Un altre vídeo capta l’enfrontament de l’agressor amb el vigilant a qui va acabar apunyalant a Igualada
- Menjar ràpid Un client demanda McDonald’s per una cosa que tots pensen quan demanen una hamburguesa
- Infecció nova El Clínic detecta el primer cas sospitós de verola del mico a Catalunya
- LA CHAMPIONS FEMENINA (21 h) De Dream Team a Dream Team: de Wembley-92 a Torí-22
- La primera visita El pols del rei Joan Carles I accentua la inacció de Felip VI durant dos anys
- Investigació en marxa Mor ofegat un nen de 9 anys en una bassa de Terrassa
- Nova agressió Vídeo | Apunyalat per l’esquena un vigilant a l’estació d’Igualada
- Investigació policial Un altre vídeo capta l’enfrontament de l’agressor amb el vigilant a qui va acabar apunyalant a Igualada
- Noves activitats Barcelona es consolida com a pol de centres d’R+D de les multinacionals
- Cas Raqueta Imputat el president de la Federació de Tennis de Madrid per assignar-se un sou de 10.530 euros al mes