ESTRENA BLANC-I-VERMELLA
Horari i on veure a la TV l’Atlètic-Porto de Champions
El campió de Lliga comença al Wanda la seva conquesta cap a l’únic gran títol que li falta en el seu palmarès
El somni de la Champions tan anhelada pels blanc-i-vermells comença aquesta nit (21 h, Movistar+) al Wanda Metropolitano amb el Porto com a primer convidat per a l’equip de Simeone. L’Atlètic de Madrid està preparat per trencar la barrera dels quarts de final en la competició europea el dia que Griezmann tornarà a la que va ser casa seva durant cinc anys.
L’Atlètic ha començat la temporada a bon nivell de resultats, amb 10 de 12 punts possibles en la competició nacional, però a nivell de joc segueix lluny del seu millor moment com ja va demostrar en els seus partits davant Vila-real, Celta i Espanyol, on va necessitar gols ‘in extremis’ per empatar, davant el ‘submarí groc’, i guanyar, a Balaídos i l’RCDE Stadium, respectivament.
En un grup on també figuren el Liverpool i l’AC Milan (21 h), l’Atlètic sap que serà fonamental no deixar escapar punts a casa començant pel debut davant el Porto, un altre club que també ha sigut campió d’Europa i que la temporada passada va perdre la seva corona a la lliga portuguesa en favor de l’Sporting.
Els dos equips es van enfrontar per última vegada en la fase de grups del 2013, amb doble victòria per als matalassers (1-2 i 2-0) que els va servir per ser primers de grup, llavors ja entrenats pel ‘Cholo’.
Nuestra primera convocatoria para la Champions League 21/22 📋🔴⚪ pic.twitter.com/IVjZsl5p5n
— Atlético de Madrid (@Atleti) 15 de septiembre de 2021
Simeone tindrà la baixa de Savic, sancionat en l’últim partit de la Champions passada davant el Chelsea. Per la seva part, Sergio Conceiçao no tindrà disponible el porter Marchesín per lesió. L’àrbitre de l’enfrontament serà el col·legiat romanès Ovidiu Hategan. S’espera un aforament superior als 25.000 espectadors.
Quan es juga l’Atlètic de Madrid – Porto
Notícies relacionadesEl partit corresponent a la jornada 1 de la fase de grups de la Champions League es disputa aquest dimecres 15 de setembre, a les 21.00 hores (hora peninsular).
On veure el partit a la TV
La trobada es jugarà al Wanda Metropolitano i el retransmeten els canals Movistar Liga de Campeones (dial 50 de Movistar), M. Liga de Campeones 2 i LaLiga TV Bar.
- Desenfrenament turístic El Carmel demana acabar amb els ‘botellons’ i els salts a la tanca al turó de la Rovira: «Cada dia es colen»
- Un terç de la plantilla Convocada una vaga indefinida a Avis a Barcelona per un ero que afecta 132 empleats
- Concurs gastronòmic La millor croqueta de Barcelona, a punt de revelar-se: podràs ser a l’esdeveniment gratis
- Carxofes Martín Berasategui, xef: "Les carxofes amb cloïsses més gustoses es fan amb brou de peix, una cullerada de farina i 150 ml de vi blanc"
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
