LaLiga
Ancelotti: Volem jugar partits amb intensitat amb pilota i sense pilota
El tècnic va lamentar no haver sabut pressionar més durant la primera part

L’entrenador del Reial Madrid, Carlo Ancelotti, va explicar que volen «jugar partits amb intensitat amb pilota i sense pilota», i va lamentar que l’equip fos lent en la primera meitat del partit que va guanyar 1-4 a l’Alabès.
A la sala de premsa el tècnic va apuntar que ho podien haver fet millor en la primera part, va incidir en la falta d’intensitat en els primers 45 minuts i va dir que la sortida de pilota des d’enrere va ser lenta, quan havia de ser més veloç.
«No hem tingut el coratge de pressionar a dalt quan ho podem fer perquè tenim defenses molt ràpids, però és el primer partit i això ho hem de treballar més», va dir.
«El primer gol ha obert el partit i hem tingut més espai», va afirmar l’italià, que va repassar les actuacions d’alguns dels seus jugadors.
SobreEden Hazard va destacar que va fer un «partit complet» tot i que va reconèixer que «va tenir difícil trobar socis entre línies perquè l’Alabès s’ha tancat molt bé».
Va manifestar que per a David Alaba la banda esquerra no és definitiva i va celebrar que té moltes opcions en aquesta banda.
Va assegurar que Gareth Bale està tan compromès com la resta dels jugadors i va avisar que el gal·lès «millorarà, perquè no està en la seva condició òptima». «El veig bé i motivat», va afirmar.
Respecte a Benzema va destacar que «és l’acabament de l’equip» i va posar en relleu «la qualitat de llegir molt bé les situacions del partit».
«Dir que és davanter em sembla poc per a ell. És molt més complet que el Benzema de fa cinc anys», va dir.
També va tenir paraules per a Nacho Fernández. «Hi ha dos tipus de defenses, l’optimista i el pessimista, i Nacho és pessimista perquè sempre pensa que pot passar alguna cosa i per això està concentrat», va afirmar.
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- No és delicte i no hi ha prova suficient
- Viatge oficial Un tifó impacta en el viatge de Salvador Illa a la Xina: una nit a Wuhu sense maleta
- Intervingut un grup de monges acusat d’actuar com una secta
- ‘Streaming’ Netflix elimina el Pla Bàsic: data de desaparició i noves opcions
- Visita oficial d’Illa Els ports de Barcelona i Xangai pacten crear un corredor marítim de zero emissions
- El MNAC accepta que Aragó agafi mostres de les pintures de Sixena
- Desconnexió en català amb Nierga, Nolis i Basté
- Rigoberta Bandini, Mushka, Pussy Riot i Lia Kali, en la Mercè